FABRYKA REKLAMY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000508754
NIP
5512619171
REGON
123123003

Podsumowanie

aktywa
369 tys.
przychód
160 tys.
zysk
32 tys.
wartość firmy
297 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KLECZA DOLNA
Adres
UL. KRAKOWSKA, 27
Kod pocztowy
34-124
Rejestracja
2014-05-07
Rozpoczęcie działalności
2014-05-30
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
fabrykareklamy.com
Email
biuro@fabrykareklamy.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka reklamy group osiągnęła 160 414 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 160 414 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 128 447 zł.
Zysk netto wyniósł 31 967 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -19 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 160 414 zł w 2021 roku.
• 154 737 zł w 2020 roku.
• 160 438 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 967 zł w 2021 roku.
• 24 545 zł w 2020 roku.
• 16 884 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka reklamy group wynosi 297 012 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 62 202 zł a 447 534 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 408 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 297 012 zł w 2021 roku.
• 239 566 zł w 2020 roku.
• 194 311 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka reklamy group wyniosła 368 970 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 479 zł.
a
ktywa obrotowe to 358 491 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 368 970 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 82 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 286 034 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 368 970 zł w 2021 roku.
• 192 259 zł w 2020 roku.
• 144 249 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka reklamy group wyniosły 286 034 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 368 970 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 286 034 zł w 2021 roku
• 141 289 zł w 2020 roku
• 117 825 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2021 roku
• 73% w 2020 roku
• 82% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka reklamy group wykazała przychody na poziomie 160 414 zł.
Organizacja zarobiła 35 128 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3161 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 967 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 790 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3161 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 219 zł w 2019 roku

Organizacja Fabryka reklamy group wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Karcz Zielińska Ada posiada 190 udziałów, które stanowią 95% firmy.