MONDAY AGENCJA KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAKRS
0000472005NIP
9512193202REGON
140657697
Podsumowanie
aktywa
7,8 mln
przychód
30,9 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
27,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOJCIECHA GÓRSKIEGO, 9
Kod pocztowy
00-033
Rejestracja
2013-07-30
Rozpoczęcie działalności
2006-09-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNIE WSPÓLNIKOM MONDAY AGENCJA KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. WSPÓLNIKA REPREZENTUJE EWA MITTELSTAEDT SAMODZIELNIE JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Monday agencja komunikacji osiągnęła 30 899 481 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 899 411 zł. Pozostałe przychody to 70 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 836 901 zł.
Zysk netto wyniósł 1 062 511 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 561 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 899 481 zł w 2022 roku.
• 27 425 647 zł w 2021 roku.
• 17 836 771 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -96 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 062 511 zł w 2022 roku.
• 2 048 324 zł w 2021 roku.
• 1 729 205 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 27 875 327 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 025 630 zł a 77 248 703 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 677 242 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 875 327 zł w 2022 roku.
• 28 705 810 zł w 2021 roku.
• 20 094 926 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Monday agencja komunikacji wyniosła 7 808 374 zł.
a
ktywa trwałe to 138 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 669 681 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 808 374 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 034 174 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 774 201 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 455 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 808 374 zł w 2022 roku.
• 8 764 815 zł w 2021 roku.
• 4 559 505 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Monday agencja komunikacji wyniosły 3 774 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 808 374 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 774 201 zł w 2022 roku
• 5 793 152 zł w 2021 roku
• 2 843 606 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała przychody na poziomie 30 899 481 zł.
Organizacja zarobiła 1 333 725 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 271 214 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 062 511 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 90 405 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 271 214 zł w 2022 roku
• 224 149 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki