PROMOAGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000393240
NIP
6762443288
REGON
121550617

Podsumowanie

aktywa
5 mln
przychód
6 mln
zysk
167 tys.
wartość firmy
6,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ARMII KRAJOWEJ, 25
Kod pocztowy
30-150
Rejestracja
2011-08-16
Rozpoczęcie działalności
2011-06-16
Kapitał zakładowy
105250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI , SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE , JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM , ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTANIE POWOŁANY . W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY UPOWAŻNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promoagency osiągnęła 5 968 193 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 961 011 zł. Pozostałe przychody to 7182 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 793 961 zł.
Zysk netto wyniósł 167 050 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 968 193 zł w 2022 roku.
• 6 110 241 zł w 2021 roku.
• 7 067 883 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 167 050 zł w 2022 roku.
• 999 359 zł w 2021 roku.
• 70 324 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promoagency wynosi 6 066 921 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 419 924 zł a 14 920 483 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 183 189 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 066 921 zł w 2022 roku.
• 9 262 565 zł w 2021 roku.
• 5 854 455 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promoagency wyniosła 4 946 439 zł.
a
ktywa trwałe to 1 159 840 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 786 599 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 946 439 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 893 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 053 206 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 340 090 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 946 439 zł w 2022 roku.
• 5 035 535 zł w 2021 roku.
• 3 928 815 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promoagency wyniosły 3 053 206 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 946 439 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 137 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 053 206 zł w 2022 roku
• 3 446 689 zł w 2021 roku
• 2 780 496 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promoagency wykazała przychody na poziomie 5 968 193 zł.
Organizacja zarobiła 206 025 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 38 975 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 167 050 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 68 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 975 zł w 2022 roku
• 147 167 zł w 2021 roku
• 53 777 zł w 2020 roku

Organizacja Promoagency wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Tokarski Michał posiada 2105 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.07.2022 jest Tokarski Michał kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.01.2021 do 18.07.2022 był Gracz Grzegorz kontrolując 52% udziałów.
W okresie od 29.07.2019 do 22.01.2021 najwięcej udziałów posiadał Gracz Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 35%.