SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI , SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE , JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM , ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTANIE POWOŁANY . W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY UPOWAŻNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU
Kompleksowe kampanie marketingowe online i offline.
Tworzenie strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej.
Obsługa social media i content marketing.
Organizacja eventów i targów.
Współpraca z renomowanymi markami, takimi jak ALDI i BP.
Promo Agency to agencja reklamowa i interaktywna, która specjalizuje się w kompleksowych kampaniach marketingowych, zarówno w obszarze online, jak i offline. W ciągu swojej dekady obecności na rynku, agencja zyskała uznanie wśród wielu renomowanych klientów, w tym takich marek jak ALDI, BP, Heineken czy PLL LOT. Misją Promo Agency jest dostosowanie działań marketingowych do tempa konsumentów, co w połączeniu z ich doświadczeniem i kreatywnością, pozwala im skutecznie realizować różnorodne projekty. Oferta agencji obejmuje tworzenie strategii komunikacji, obsługę mediów społecznościowych, content marketing, projektowanie identyfikacji wizualnej marek oraz organizowanie eventów. Dzięki bliskim relacjom z klientami oraz stałemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, Promo Agency skutecznie przyczynia się do rozwoju marek swoich klientów i wprowadzania nowych produktów na rynek. Cechą wyróżniającą agencję jest ich analityczne podejście oraz umiejętność dostosowywania kampanii do konkretnych grup docelowych, co zapewnia efektywność działań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promoagency osiągnęła 12 669 805 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 668 789 zł. Pozostałe przychody to 1016 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 781 603 zł.
Zysk netto wyniósł 887 186 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 955 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 669 805 zł w 2024 roku.
• 6 176 580 zł w 2023 roku.
• 5 968 193 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 108 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 887 186 zł w 2024 roku.
• 341 658 zł w 2023 roku.
• 167 050 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Promoagency wynosi 1,29 mln zł.
EBITDA Promoagency wynosi 1,31 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
157 011 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 294 645 zł w
2024 roku.
• 394 347 zł w
2023 roku.
• 368 269 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
108 499 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 310 062 zł w
2024 roku.
• 470 020 zł w
2023 roku.
• 448 189 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promoagency wynosi 14 336 839 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 341 557 zł a 31 674 514 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 312 266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 336 839 zł w 2024 roku.
• 7 160 517 zł w 2023 roku.
• 6 066 921 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promoagency wynosi 0,40%. To oznacza, że firma ma szansę 0,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,40% w 2024 roku.
• 0,40% w 2023 roku.
• 0,37% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Promoagency charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 544 651
zł.
Koszty operacyjne Promoagency wyniosły 11 374 144
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
195 474 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 544 651 zł w 2024 roku
• 2 349 711 zł w 2023 roku
• 1 902 942 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2024 roku
•
41% w 2023 roku
•
34% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promoagency wyniosła 8 681 908 zł.
a
ktywa trwałe to 1 068 750 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 613 158 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 681 908 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 122 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 559 831 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 776 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 681 908 zł w 2024 roku.
• 6 513 468 zł w 2023 roku.
• 4 946 439 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promoagency wyniosły 5 559 831 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 681 908 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 456 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 559 831 zł w 2024 roku
• 4 278 578 zł w 2023 roku
• 3 053 206 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2024 roku
• 66% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promoagency wykazała przychody na poziomie 12 669 805 zł.
Organizacja zarobiła 1 086 819 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 199 633 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 887 186 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 199 633 zł w 2024 roku
• 39 214 zł w 2023 roku
• 38 975 zł w 2022 roku