CENTRUM PROMOCJI KOCHAM BAŁTYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000436246
NIP
5871699514
REGON
221665270

Podsumowanie

aktywa
0
przychód
b.d.
zysk
0
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
PUCK
Adres
PRZEBENDOWSKIEGO, 12
Kod pocztowy
84-100
Rejestracja
2012-10-12
Rozpoczęcie działalności
2012-05-24
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.pozytywneinicjatywy.pl
Email
biuro@pozytywneinicjatywy.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA I REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY 5.000 ZŁ, W POZOSTAŁYCH SPRAWACH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZAZĄDU.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agentów turystycznych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność agencji reklamowych Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Działalność w zakresie architektury Wydawanie książek Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Opieka dzienna nad dziećmi Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Szkoły specjalne przysposabiające do pracy Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Gimnazja Działalność fotograficzna Działalność prawnicza Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Działalność w zakresie informacji turystycznej Pomoc społeczna z zakwaterowaniem zapewniająca opiekę pielęgniarską Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Wydawanie gazet Działalność agencji pracy tymczasowej Nadawanie programów radiofonicznych Działalność pośredników turystycznych Działalność agentów turystycznych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Działalność wspomagająca edukację Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Technika Działalność organizatorów turystyki Placówki wychowania przedszkolnego Nauka języków obcych Branżowe szkoły I stopnia Pozostałe pośrednictwo pieniężne Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność bibliotek Działalność obiektów sportowych Szkoły podstawowe Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Licea ogólnokształcące

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum promocji kocham bałtyk osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji kocham bałtyk wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum promocji kocham bałtyk wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Centrum promocji kocham bałtyk wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agentów turystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on NaN%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gawrych Arkadiusz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kreft Wojciech posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.