PAM MARKETING PRESTIGE PM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000414389
NIP
5222974053
REGON
142854930

Podsumowanie

aktywa
18,1 mln
przychód
2,1 mln
zysk
-1,4 mln
wartość firmy
14,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
GÓRCZEWSKA, 228
Kod pocztowy
01-460
Rejestracja
2012-03-14
Rozpoczęcie działalności
2010-12-22
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. OSOBY REPREZENTUJĄCE KOMPLEMENTARIUSZA: KATARZYNA DOROTA GANCARZ - PREZES ZARZĄDU (ZARZĄD JEDNOOSOBOWY), PIOTR TOMASZ PUCHAŁA - PROKURENT SAMOISTNY, RADOSŁAW SŁOMKA - PROKURENT SAMOISTNY. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI I SKŁADANIA PODPISÓW UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pam marketing prestige pm osiągnęła 2 069 758 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 029 692 zł. Pozostałe przychody to 40 066 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 431 271 zł.
Strata netto wyniosła 1 401 579 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 71 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 069 758 zł w 2022 roku.
• 3 486 730 zł w 2021 roku.
• 3 157 212 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -196 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 401 579 zł w 2022 roku.
• 560 291 zł w 2021 roku.
• 253 240 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pam marketing prestige pm wynosi 14 700 154 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 71 041 684 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 163 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 700 154 zł w 2022 roku.
• 18 022 796 zł w 2021 roku.
• 22 604 693 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pam marketing prestige pm wyniosła 18 106 260 zł.
a
ktywa trwałe to 12 536 726 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 569 534 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 106 260 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 760 421 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 345 839 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 566 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 106 260 zł w 2022 roku.
• 18 034 660 zł w 2021 roku.
• 26 051 577 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -61%.
Marża netto wyniosła -68%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pam marketing prestige pm wyniosły 345 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 106 260 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 345 839 zł w 2022 roku
• 91 801 zł w 2021 roku
• 69 009 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała przychody na poziomie 2 069 758 zł.
Organizacja zarobiła -1 189 566 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 212 013 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 401 579 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 42 403 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 212 013 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Pam marketing prestige pm wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki