AIM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000228055
NIP
5213328750
REGON
140032773

Podsumowanie

aktywa
152 tys.
przychód
439 tys.
zysk
32 tys.
wartość firmy
482 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
CHOCIMSKA, 12
Kod pocztowy
00-791
Rejestracja
2005-02-08
Rozpoczęcie działalności
2005-02-10
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mamyprzedszkolaka.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Aim media osiągnęła 439 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 403 000 zł. Pozostałe przychody to 36 016 zł.
Całkowite koszty wyniosły 370 775 zł.
Zysk netto wyniósł 32 225 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -109 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 439 016 zł w 2022 roku.
• 444 697 zł w 2021 roku.
• 425 386 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 32 225 zł w 2022 roku.
• -1200 zł w 2021 roku.
• 13 045 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aim media wynosi 481 942 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 60 366 zł a 1 097 541 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -46 752 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 481 942 zł w 2022 roku.
• 332 662 zł w 2021 roku.
• 372 867 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Aim media wyniosła 151 866 zł.
a
ktywa obrotowe to 151 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 866 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 80 489 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 71 378 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -17 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 866 zł w 2022 roku.
• 192 371 zł w 2021 roku.
• 170 872 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Aim media wyniosły 71 378 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 866 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -24 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 71 378 zł w 2022 roku
• 144 107 zł w 2021 roku
• 121 409 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Aim media wykazała przychody na poziomie 439 016 zł.
Organizacja zarobiła 32 522 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 297 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 32 225 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -110 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 297 zł w 2022 roku
• 560 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Wyniki na tle rynku "Wydawanie gazet" (58.13.Z)

Organizacja Aim media wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Wydawanie gazet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wodzińska Iwona posiada 51 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Marczewska Jolanta posiada 51 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Marczewska Jolanta (49% udziałów)
• Wodzińska Iwona (49% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.02.2005 do 27.04.2005:
• Marczewska Jolanta (33% udziałów)
• Wodzińska Iwona (33% udziałów)
• Adamiak Anna (33% udziałów)

Podobne organizacje do AIM MEDIA