SILESIA PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000672821
NIP
6342892878
REGON
367003630

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
10,6 mln
zysk
308 tys.
wartość firmy
8,7 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
ALEJA WOJCIECHA KORFANTEGO, 191F
Kod pocztowy
40-153
Rejestracja
2017-04-07
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - SILESIA PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO KOMPREMENTARIUSZA REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. PROKURENT MOŻE REPREZENTOWAĆ KOMPLEMENTARIUSZA SAMODZIELNIE . W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM. ROZPORZĄDZANIE PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA, NIEZALEŻNIE OD JEGO WARTOŚCI NIE WYMAGA UCHWAŁY ZGROMADZENIA WSPÓLNIKÓW KOMPLEMENTARIUSZA. PREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST JAKUB JOACHIM ŁUKASZCZYK, PESEL 77123113915

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Silesia promotion osiągnęła 10 558 266 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 423 580 zł. Pozostałe przychody to 134 686 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 115 391 zł.
Zysk netto wyniósł 308 188 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 034 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 558 266 zł w 2021 roku.
• 7 988 218 zł w 2020 roku.
• 7 734 500 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -28 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 308 188 zł w 2021 roku.
• 515 974 zł w 2020 roku.
• 547 673 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Silesia promotion wynosi 8 689 173 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 417 577 zł a 26 395 665 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 267 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 689 173 zł w 2021 roku.
• 7 962 793 zł w 2020 roku.
• 7 882 604 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Silesia promotion wyniosła 2 217 291 zł.
a
ktywa trwałe to 321 525 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 895 766 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 217 291 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 556 769 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 660 523 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 301 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 217 291 zł w 2021 roku.
• 2 320 724 zł w 2020 roku.
• 2 337 983 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Silesia promotion wyniosły 1 660 523 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 217 291 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 268 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 660 523 zł w 2021 roku
• 1 556 169 zł w 2020 roku
• 1 623 880 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku
• 69% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Silesia promotion wykazała przychody na poziomie 10 558 266 zł.
Organizacja zarobiła 374 977 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 66 789 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 308 188 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 697 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 66 789 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Silesia promotion wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki