BRINGMORE ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000943892
NIP
6272775971
REGON
520880790

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
7,3 mln
zysk
808 tys.
wartość firmy
9,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
UL. ARMII KRAJOWEJ, 9A
Kod pocztowy
41-506
Rejestracja
2022-01-03
Rozpoczęcie działalności
2022-01-03
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, JAK I WIELOOSOBOWEGO DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bringmore advertising osiągnęła 7 343 518 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 343 361 zł. Pozostałe przychody to 157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 535 224 zł.
Zysk netto wyniósł 808 137 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 343 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 343 518 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 808 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 808 137 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bringmore advertising wynosi 9 429 384 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 301 155 zł a 18 358 796 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 734 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 429 384 zł w 2022 roku.
• 695 052 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bringmore advertising wyniosła 3 113 580 zł.
a
ktywa trwałe to 274 768 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 838 812 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 113 580 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 734 874 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 378 706 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -994 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 113 580 zł w 2022 roku.
• 4 108 375 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bringmore advertising wyniosły 1 378 706 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 113 580 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 802 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 378 706 zł w 2022 roku
• 3 181 639 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 33.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bringmore advertising wykazała przychody na poziomie 7 343 518 zł.
Organizacja zarobiła 808 137 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 808 137 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Bringmore advertising wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rajczyk Włodzimierz posiada 300 udziałów, które stanowią 100% firmy.