MEDIAGRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000905416
NIP
5223204618
REGON
389194712

Podsumowanie

aktywa
2,7 mln
przychód
7,2 mln
zysk
513 tys.
wartość firmy
7,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OBROŃCÓW TOBRUKU, 38
Kod pocztowy
01-494
Rejestracja
2021-06-12
Rozpoczęcie działalności
2021-06-12
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediagrupa osiągnęła 7 228 160 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 228 123 zł. Pozostałe przychody to 37 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 715 063 zł.
Zysk netto wyniósł 513 060 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 614 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 228 160 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 256 530 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 513 060 zł w 2022 roku.
• -1244 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediagrupa wynosi 7 269 874 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 398 862 zł a 18 070 401 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 634 937 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 269 874 zł w 2022 roku.
• 14 067 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediagrupa wyniosła 2 700 011 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 700 011 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 695 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 531 816 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 163 922 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 347 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 695 738 zł w 2022 roku.
• 19 036 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 48.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediagrupa wyniosły 2 163 922 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 695 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 081 961 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 163 922 zł w 2022 roku
• 279 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediagrupa wykazała przychody na poziomie 7 228 160 zł.
Organizacja zarobiła 563 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 742 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 513 060 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 371 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 742 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mediagrupa wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kosicki Robert posiada 204 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Kosicka Magdalena posiada 196 udziałów, które stanowią 49% firmy.