PURE BEAUTY MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000859715
NIP
9512507422
REGON
387048691

Podsumowanie

aktywa
855 tys.
przychód
6,7 mln
zysk
3 tys.
wartość firmy
4,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 85
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2020-09-17
Rozpoczęcie działalności
2020-09-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.purebeautymedia.pl
Email
office@purebeautymedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: Pure Beauty Media to dynamiczna firma specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych ...
W skrócie
  • Usługi PR i media relations
  • Marketing w social media, influencer marketing
  • Content marketing i SEO
  • Branding i design opakowań
  • Strategia marketingowa i analizy

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pure beauty media osiągnęła 6 682 350 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 682 350 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 679 147 zł.
Zysk netto wyniósł 3203 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 341 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 682 350 zł w 2022 roku.
• 4 121 969 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3203 zł w 2022 roku.
• 25 541 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pure beauty media wynosi 4 489 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 21 558 zł a 16 705 876 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 244 635 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 489 270 zł w 2022 roku.
• 2 869 297 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pure beauty media wyniosła 854 840 zł.
a
ktywa trwałe to 44 929 zł.
a
ktywa obrotowe to 809 912 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 854 840 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 744 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 826 097 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 427 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 854 840 zł w 2022 roku.
• 385 373 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pure beauty media wyniosły 826 097 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 854 840 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 97%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 413 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 826 097 zł w 2022 roku
• 359 832 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 97% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pure beauty media wykazała przychody na poziomie 6 682 350 zł.
Organizacja zarobiła 4386 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1183 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3203 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 592 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1183 zł w 2022 roku
• 3153 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Pure beauty media wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rawicz Przemysław posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.12.2021 jest Rawicz Przemysław kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.09.2020 do 21.12.2021:
• Frelek Dariusz (50% udziałów)
• Rawicz Przemysław (50% udziałów)