SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - AGENCJA REKLAMOWA PRO BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W IMIENIU KTÓREJ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. PREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST ALEKSANDRA WALKUS.
Działalność w zakresie marketingu i reklamy od 2007 roku
Bezpośredni importer z doświadczeniem w handlu międzynarodowym
Sourcing produktów z fabryk w Azji oraz Europie i Afryce
Zarządzanie stanami magazynowymi z wielu kategorii w Polsce i Europie
Produkcja unikalnych produktów na indywidualne zamówienie klienta
Agencja Reklamowa Pro Best, działająca od 2007 roku, to doświadczony gracz na rynku usług marketingowych. Specjalizuje się w szerokim zakresie działań reklamowych i komunikacyjnych, co pozwala jej na skuteczną współpracę zarówno z lokalnymi, jak i międzynarodowymi markami. Zespół agencji składa się z ekspertów, którzy wykorzystują swoją wiedzę oraz umiejętności do tworzenia efektywnych strategii marketingowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Pro Best aktywnie uczestniczy w rynku importu, oferując bezpośredni sourcing produktów z fabryk w Azji, Europie i Afryce. Dzięki zróżnicowanym zasobom magazynowym w Polsce i Europie, gwarantuje terminowe dostawy oraz negocjuje korzystne warunki zakupu dla swoich klientów. Agencja również stawia na produkcję indywidualną, projektując unikalne produkty zgodnie z wymaganiami klientów i uruchamiając dedykowane linie produkcyjne. Przyjmowane IncoTerms oraz dostępność certyfikatów zwiększają wiarygodność i jakość oferowanych produktów. Pro Best konsekwentnie rozwija swoje kompetencje, dostosowując działania do zmieniających się trendów rynkowych, co czyni ją wyjątkowym partnerem w procesach marketingowych i importowych na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja Reklamowa PRO Best osiągnęła 7 103 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 099 488 zł. Pozostałe przychody to 3642 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 140 784 zł.
Zysk netto wyniósł 958 704 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 801 519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 103 130 zł w 2024 roku.
• 4 690 153 zł w 2023 roku.
• 5 017 757 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 138 901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 958 704 zł w 2024 roku.
• 523 182 zł w 2023 roku.
• 579 785 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 1,09 mln zł.
EBITDA Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 1,09 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
164 614 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 087 270 zł w
2024 roku.
• 682 660 zł w
2023 roku.
• 725 210 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
164 886 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 088 630 zł w
2024 roku.
• 682 660 zł w
2023 roku.
• 725 210 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 9 349 921 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
779 683 zł a 17 757 825 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 173 533 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 349 921 zł w 2024 roku.
• 5 835 374 zł w 2023 roku.
• 6 167 622 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa PRO Best charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 558 566
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa PRO Best wyniosły 6 012 218
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 326 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 558 566 zł w 2024 roku
• 480 416 zł w 2023 roku
• 466 264 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa PRO Best wyniosła 1 523 127 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 523 127 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 523 127 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 039 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 483 549 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 523 127 zł w 2024 roku.
• 1 825 951 zł w 2023 roku.
• 1 599 385 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa PRO Best wyniosły 483 549 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 523 127 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -35 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 483 549 zł w 2024 roku
• 1 004 783 zł w 2023 roku
• 928 302 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 55% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa PRO Best wykazała przychody na poziomie 7 103 130 zł.
Organizacja zarobiła 1 052 757 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 053 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 958 704 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 811 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 053 zł w 2024 roku
• 140 293 zł w 2023 roku
• 146 515 zł w 2022 roku