SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - AGENCJA REKLAMOWA PRO BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W IMIENIU KTÓREJ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. PREZESEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST ALEKSANDRA WALKUS.
Działalność w zakresie marketingu i reklamy od 2007 roku
Bezpośredni importer z doświadczeniem w handlu międzynarodowym
Sourcing produktów z fabryk w Azji oraz Europie i Afryce
Zarządzanie stanami magazynowymi z wielu kategorii w Polsce i Europie
Produkcja unikalnych produktów na indywidualne zamówienie klienta
Agencja Reklamowa Pro Best, działająca od 2007 roku, to doświadczony gracz na rynku usług marketingowych. Specjalizuje się w szerokim zakresie działań reklamowych i komunikacyjnych, co pozwala jej na skuteczną współpracę zarówno z lokalnymi, jak i międzynarodowymi markami. Zespół agencji składa się z ekspertów, którzy wykorzystują swoją wiedzę oraz umiejętności do tworzenia efektywnych strategii marketingowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Pro Best aktywnie uczestniczy w rynku importu, oferując bezpośredni sourcing produktów z fabryk w Azji, Europie i Afryce. Dzięki zróżnicowanym zasobom magazynowym w Polsce i Europie, gwarantuje terminowe dostawy oraz negocjuje korzystne warunki zakupu dla swoich klientów. Agencja również stawia na produkcję indywidualną, projektując unikalne produkty zgodnie z wymaganiami klientów i uruchamiając dedykowane linie produkcyjne. Przyjmowane IncoTerms oraz dostępność certyfikatów zwiększają wiarygodność i jakość oferowanych produktów. Pro Best konsekwentnie rozwija swoje kompetencje, dostosowując działania do zmieniających się trendów rynkowych, co czyni ją wyjątkowym partnerem w procesach marketingowych i importowych na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja Reklamowa PRO Best osiągnęła 7 103 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 099 488 zł. Pozostałe przychody to 3642 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 140 784 zł.
Zysk netto wyniósł 958 704 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 801 519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 103 130 zł w 2024 roku.
• 4 690 153 zł w 2023 roku.
• 5 017 757 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 138 901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 958 704 zł w 2024 roku.
• 523 182 zł w 2023 roku.
• 579 785 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 1,09 mln zł.
EBITDA Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 1,09 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
164 614 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 087 270 zł w
2024 roku.
• 682 660 zł w
2023 roku.
• 725 210 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
164 886 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 088 630 zł w
2024 roku.
• 682 660 zł w
2023 roku.
• 725 210 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 9 349 921 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
779 683 zł a 17 757 825 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 173 533 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 349 921 zł w 2024 roku.
• 5 835 374 zł w 2023 roku.
• 6 167 622 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa PRO Best charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Reklamowa PRO Best wynosi 237 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 163 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 364 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 163 tys. zł a 364 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
28 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 237 tys. zł w 2024 roku.
• 164 tys. zł w 2023 roku.
• 157 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 163 tys. zł w 2024 roku.
• 102 tys. zł w 2023 roku.
• 109 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 364 tys. zł w 2024 roku.
• 287 tys. zł w 2023 roku.
• 235 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 558 566
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa PRO Best wyniosły 6 012 218
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 326 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 558 566 zł w 2024 roku
• 480 416 zł w 2023 roku
• 466 264 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2024 roku
•
12% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa PRO Best wyniosła 1 523 127 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 523 127 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 523 127 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 039 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 483 549 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 523 127 zł w 2024 roku.
• 1 825 951 zł w 2023 roku.
• 1 599 385 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa PRO Best wyniosły 483 549 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 523 127 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -35 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 483 549 zł w 2024 roku
• 1 004 783 zł w 2023 roku
• 928 302 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 55% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa PRO Best wykazała przychody na poziomie 7 103 130 zł.
Organizacja zarobiła 1 052 757 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 94 053 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 958 704 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 811 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 94 053 zł w 2024 roku
• 140 293 zł w 2023 roku
• 146 515 zł w 2022 roku