Organizacja Underscore marketing osiągnęła 6 580 026 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 580 000 zł. Pozostałe przychody to 26 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 229 108 zł.
Zysk netto wyniósł 350 892 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 540 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 580 026 zł w 2022 roku.
• 6 052 505 zł w 2021 roku.
• 5 258 475 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 66 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 350 892 zł w 2022 roku.
• -63 548 zł w 2021 roku.
• -40 027 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Underscore marketing wynosi 6 381 878 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
591 627 zł a 16 450 065 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 744 732 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 381 878 zł w 2022 roku.
• 4 363 461 zł w 2021 roku.
• 3 881 768 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Underscore marketing wyniosła 1 482 592 zł.
a
ktywa trwałe to 4040 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 478 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 482 592 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 788 835 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 693 757 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 193 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 482 592 zł w 2022 roku.
• 1 046 212 zł w 2021 roku.
• 1 055 419 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Underscore marketing wyniosły 693 757 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 482 592 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 693 757 zł w 2022 roku
• 608 269 zł w 2021 roku
• 553 928 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Underscore marketing wykazała przychody na poziomie 6 580 026 zł.
Organizacja zarobiła 395 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 613 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 350 892 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4450 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 613 zł w 2022 roku
• 2182 zł w 2021 roku
• 3397 zł w 2020 roku