UNDERSCORE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000357292
NIP
6762423831
REGON
121239760

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
6,6 mln
zysk
351 tys.
wartość firmy
6,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. DEKERTA, 24
Kod pocztowy
30-703
Rejestracja
2010-05-27
Rozpoczęcie działalności
2010-06-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Underscore marketing osiągnęła 6 580 026 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 580 000 zł. Pozostałe przychody to 26 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 229 108 zł.
Zysk netto wyniósł 350 892 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 540 680 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 580 026 zł w 2022 roku.
• 6 052 505 zł w 2021 roku.
• 5 258 475 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 66 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 350 892 zł w 2022 roku.
• -63 548 zł w 2021 roku.
• -40 027 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Underscore marketing wynosi 6 381 878 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 591 627 zł a 16 450 065 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 744 732 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 381 878 zł w 2022 roku.
• 4 363 461 zł w 2021 roku.
• 3 881 768 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Underscore marketing wyniosła 1 482 592 zł.
a
ktywa trwałe to 4040 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 478 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 482 592 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 788 835 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 693 757 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 193 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 482 592 zł w 2022 roku.
• 1 046 212 zł w 2021 roku.
• 1 055 419 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Underscore marketing wyniosły 693 757 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 482 592 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 693 757 zł w 2022 roku
• 608 269 zł w 2021 roku
• 553 928 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Underscore marketing wykazała przychody na poziomie 6 580 026 zł.
Organizacja zarobiła 395 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 613 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 350 892 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4450 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 613 zł w 2022 roku
• 2182 zł w 2021 roku
• 3397 zł w 2020 roku

Organizacja Underscore marketing wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Underscore Marketing Llc posiada 500 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.11.2018 jest Underscore Marketing Llc kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.08.2011 do 08.11.2018 był Underscore Marketing Llc kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.05.2010 do 03.08.2011:
• Boyer Lauren (50% udziałów)
• Hespos Thomas (50% udziałów)