"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000223650
NIP
7393459844
REGON
519649351

Podsumowanie

aktywa
898 tys.
przychód
3,6 mln
zysk
134 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
TURKOWSKIEGO, 14
Kod pocztowy
10-691
Rejestracja
2004-12-10
Rozpoczęcie działalności
2005-01-15
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.autobox.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO). W PRZYPADKU POWOŁANIA JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU REPREZENTUJE ON SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "autobox advertising" osiągnęła 3 564 575 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 564 575 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 430 215 zł.
Zysk netto wyniósł 134 360 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 329 695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 564 575 zł w 2022 roku.
• 2 511 930 zł w 2021 roku.
• 1 904 629 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 360 zł w 2022 roku.
• 114 401 zł w 2021 roku.
• 39 547 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "autobox advertising" wynosi 3 278 393 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 364 571 zł a 8 911 436 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 358 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 278 393 zł w 2022 roku.
• 2 471 025 zł w 2021 roku.
• 1 688 439 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "autobox advertising" wyniosła 898 483 zł.
a
ktywa trwałe to 60 276 zł.
a
ktywa obrotowe to 838 208 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 898 483 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 486 094 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 412 389 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 898 483 zł w 2022 roku.
• 904 158 zł w 2021 roku.
• 663 189 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "autobox advertising" wyniosły 412 389 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 898 483 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 412 389 zł w 2022 roku
• 452 423 zł w 2021 roku
• 315 855 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "autobox advertising" wykazała przychody na poziomie 3 564 575 zł.
Organizacja zarobiła 140 437 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6077 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 360 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 769 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6077 zł w 2022 roku
• 18 061 zł w 2021 roku
• 9328 zł w 2020 roku

Organizacja "autobox advertising" wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Iwański Ireneusz posiada 65 udziałów, które stanowią 65% firmy.
Iwańska Magdalena posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Iwański Maciej posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 23.10.2018 jest Iwański Ireneusz kontrolujący 65% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.09.2018 do 23.10.2018 był Iwański Ireneusz kontrolując 65% udziałów.
W okresie od 10.06.2009 do 27.09.2018 najwięcej udziałów posiadał Iwański Ireneusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 75%.