Specjalizacja w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Wsparcie marek w budowaniu lojalności klientów
Cztery marki: Relations, Events, Medical, Digital
Dostosowywanie strategii marketingowych do potrzeb klientów
Wykorzystanie narzędzi PR, content marketingu i social media
Grupa LoveBrands to zaawansowana agencja marketingowa specjalizująca się w strategicznej, zintegrowanej komunikacji reklamowej. Organizacja powstała w odpowiedzi na wciąż ewoluujące potrzeby klientów, które związane są z różnorodnymi kanałami komunikacji. Jej misją jest wspieranie marek w tworzeniu emocjonalnych powiązań z konsumentami, co pozwala na budowanie lojalnych społeczności wokół produktów i usług. LoveBrands łączy emocjonalny marketing i storytelling z podejściem Inbound Marketing, co umożliwia skuteczniejsze przyciąganie uwagi klientów oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Grupa składa się z czterech specjalistycznych brandów: LoveBrands Relations, LoveBrands Events, LoveBrands Medical i LoveBrands Digital. Każda z tych jednostek dysponuje szerokim zakresem kompetencji, co pozwala na opracowywanie złożonych i efektywnych kampanii marketingowych, dostosowanych do specyfiki klientów. Wśród najważniejszych elementów strategii LoveBrands znajdują się tradycyjne i nowoczesne narzędzia PR, content marketing, influencer marketing, event marketing oraz działania w mediach społecznościowych. Grupa dysponuje również własnymi narzędziami produkcyjnymi, takimi jak studio dźwiękowe, co zwiększa efektywność realizacji projektów. Dzięki silnemu podejściu strategicznemu i analitycznemu, LoveBrands staje się partnerem, który umiejętnie odpowiada na złożone wyzwania biznesowe swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lovebrands group osiągnęła 10 179 941 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 179 941 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 161 537 zł.
Zysk netto wyniósł 18 404 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 018 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 179 941 zł w 2024 roku.
• 6 680 737 zł w 2023 roku.
• 4 600 433 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -27 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 404 zł w 2024 roku.
• -73 269 zł w 2023 roku.
• 13 067 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lovebrands group wynosi 49 tys. zł.
EBITDA Lovebrands group wynosi 78 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
28 799 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 48 860 zł w
2024 roku.
• -67 200 zł w
2023 roku.
• 18 292 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
25 574 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 78 306 zł w
2024 roku.
• -45 572 zł w
2023 roku.
• 29 554 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lovebrands group wynosi 7 288 630 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
184 040 zł a 25 449 853 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 573 739 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 288 630 zł w 2024 roku.
• 4 868 408 zł w 2023 roku.
• 3 588 759 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lovebrands group wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2024 roku.
• 0,35% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 092 869
zł.
Koszty operacyjne Lovebrands group wyniosły 10 131 081
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
226 360 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 092 869 zł w 2024 roku
• 1 112 212 zł w 2023 roku
• 756 089 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lovebrands group wyniosła 1 466 559 zł.
a
ktywa trwałe to 16 211 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 450 348 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 466 559 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 571 182 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 895 377 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 466 559 zł w 2024 roku.
• 1 545 889 zł w 2023 roku.
• 1 044 891 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lovebrands group wyniosły 895 377 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 466 559 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 99 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 895 377 zł w 2024 roku
• 993 111 zł w 2023 roku
• 418 843 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2024 roku
• 64% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lovebrands group wykazała przychody na poziomie 10 179 941 zł.
Organizacja zarobiła 37 985 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 581 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 404 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 52% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2804 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 581 zł w 2024 roku
• 3373 zł w 2023 roku
• 4548 zł w 2022 roku