SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. KOMPLEMENTARIUSZ BĘDĄCY OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. ZA KOMPLEMENTARIUSZA BĘDĄCEGO OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DZIAŁA OBECNIE TOMASZ BRUSS - PREZES ZARZĄDU (JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU).
Prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych online
Monetyzacja treści internetowych wydawców
Precyzyjne targetowanie reklam
Współpraca z tysiącem witryn globalnie
Elastyczne formy rozliczenia kampanii
Mediafarm to dynamiczna firma specjalizująca się w prowadzeniu zaawansowanych kampanii reklamowych w internecie. Swoje usługi kieruje zarówno do reklamodawców, jak i wydawców internetowych serwisów, oferując im efektywne narzędzia do zwiększenia zasięgów reklamowych i monetyzacji treści. Mediafarm realizuje kampanie z wykorzystaniem różnych formatów, takich jak wideo pre-roll, display oraz rozwiązania niestandardowe, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Reklamodawcy korzystający z usług Mediafarm zyskują możliwość precyzyjnego targetowania reklam na podstawie danych demograficznych, zachowań użytkowników, tagów i tematyki. Firma współpracuje z ponad tysiącem witryn internetowych z całego świata, co pozwala jej na dotarcie do milionów odbiorców każdego miesiąca. Dla wydawców Mediafarm oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie monetyzacji treści oraz techniczne wsparcie, umożliwiające optymalne wykorzystanie przestrzeni reklamowej na ich stronach. Dzięki różnorodnym formom rozliczenia, takim jak CPM, CPC, czy CPA, Mediafarm potrafi elastycznie dostosować się do potrzeb zarówno reklamodawców, jak i wydawców, osiągając efekt win-win dla wszystkich stron zaangażowanych w kampanię. Mediafarm wyróżnia się również indywidualnym podejściem do każdej kampanii, oferując zintegrowane rozwiązania reklamowe skierowane do specyficznych segmentów konsumentów. Firma stawia na oryginalne serwisy internetowe stworzone przez pasjonatów, co pozwala na budowanie zaangażowanych społeczności wokół reklamowanych treści.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediafarm osiągnęła 6 583 668 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 572 782 zł. Pozostałe przychody to 10 885 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 097 017 zł.
Zysk netto wyniósł 475 765 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 940 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 583 668 zł w 2024 roku.
• 4 975 604 zł w 2023 roku.
• 6 343 544 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 67 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 475 765 zł w 2024 roku.
• -307 473 zł w 2023 roku.
• 329 642 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediafarm wynosi 512 tys. zł.
EBITDA Mediafarm wynosi 539 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediafarm wynosi 7 249 800 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
957 628 zł a 16 459 169 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 035 686 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 249 800 zł w 2024 roku.
• 3 917 874 zł w 2023 roku.
• 6 468 485 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediafarm wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,91% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediafarm charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 564 480
zł.
Koszty operacyjne Mediafarm wyniosły 6 060 525
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
80 640 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 564 480 zł w 2024 roku
• 538 660 zł w 2023 roku
• 621 261 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediafarm wyniosła 2 699 406 zł.
a
ktywa trwałe to 7755 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 691 651 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 699 406 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 276 838 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 422 568 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 385 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 699 406 zł w 2024 roku.
• 1 963 083 zł w 2023 roku.
• 2 364 392 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediafarm wyniosły 1 422 568 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 699 406 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 203 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 422 568 zł w 2024 roku
• 1 162 010 zł w 2023 roku
• 1 136 541 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediafarm wykazała przychody na poziomie 6 583 668 zł.
Organizacja zarobiła 508 030 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 32 265 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 475 765 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4609 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 32 265 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 33 708 zł w 2022 roku
Organizacja Mediafarm wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki