"MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000708671
NIP
5272830824
REGON
368969977

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
6,3 mln
zysk
330 tys.
wartość firmy
6,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 80/82
Kod pocztowy
00-844
Rejestracja
2017-12-13
Rozpoczęcie działalności
2017-12-13
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.mediafarm.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. KOMPLEMENTARIUSZ BĘDĄCY OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO JEST REPREZENTOWANY PRZEZ WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. ZA KOMPLEMENTARIUSZA BĘDĄCEGO OSOBĄ PRAWNĄ - SPÓŁKA "MEDIAFARM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DZIAŁA OBECNIE TOMASZ BRUSS - PREZES ZARZĄDU (JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU).

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "mediafarm" osiągnęła 6 343 544 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 319 515 zł. Pozostałe przychody to 24 028 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 989 874 zł.
Zysk netto wyniósł 329 642 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 268 709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 343 544 zł w 2022 roku.
• 5 825 672 zł w 2021 roku.
• 4 330 105 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 65 928 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 329 642 zł w 2022 roku.
• 188 010 zł w 2021 roku.
• 192 925 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "mediafarm" wynosi 6 468 485 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 920 889 zł a 15 858 859 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 293 697 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 468 485 zł w 2022 roku.
• 5 309 477 zł w 2021 roku.
• 4 335 781 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "mediafarm" wyniosła 2 364 392 zł.
a
ktywa trwałe to 7755 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 356 638 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 364 392 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 227 851 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 136 541 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 472 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 364 392 zł w 2022 roku.
• 2 056 554 zł w 2021 roku.
• 1 668 833 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "mediafarm" wyniosły 1 136 541 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 364 392 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 136 541 zł w 2022 roku
• 1 158 344 zł w 2021 roku
• 765 708 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "mediafarm" wykazała przychody na poziomie 6 343 544 zł.
Organizacja zarobiła 363 350 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 708 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 329 642 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6742 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 708 zł w 2022 roku
• 19 267 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "mediafarm" wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki