Agencja specjalizująca się w marketingu dla e-commerce.
Usługi obejmujące marketing automation, wideo UGC, kampanie płatne, e-mail marketing, i analitykę e-commerce.
Kompleksowe podejście do kampanii z naciskiem na efektywność i wzrost sprzedaży.
Dostosowywanie strategii marketingowych do indywidualnych potrzeb klientów z różnych branż.
Zastosowanie nowoczesnych narzędzi analitycznych dla lepszego zarządzania danymi i wynikami.
ADTRIP to agencja marketingowa, która koncentruje się na wsparciu e-commerce poprzez kompleksowe usługi reklamowe i promocyjne ukierunkowane na wzrost zysków. Specjalizując się w marketingu B2C, ADTRIP zajmuje się różnorodnymi aspektami reklamy internetowej, oferując między innymi automatyzację marketingu, tworzenie efektownych kreacji wideo, oraz płatne kampanie reklamowe. Dzięki dbałości o detale i ścisłemu zaangażowaniu w każdy projekt, agencja efektywnie zwiększa konwersje swoich klientów. Kluczowym elementem oferty ADTRIP jest analiza efektywności działań marketingowych, która wspomaga podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie zebranych danych. Współpraca z agencją sprzyja rozwijaniu także bazy mailingowej oraz personalizacji komunikacji z klientem, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe. Agencja obsługuje klientów z wielu branż, takich jak moda, zdrowie, kosmetyki, oraz wiele innych, co czyni ją uniwersalnym partnerem w strategiach marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adtrip osiągnęła 4 536 131 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 530 490 zł. Pozostałe przychody to 5641 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 935 146 zł.
Zysk netto wyniósł 595 344 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 134 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 536 131 zł w 2024 roku.
• 2 158 615 zł w 2023 roku.
• 1 306 778 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 148 836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 595 344 zł w 2024 roku.
• 132 920 zł w 2023 roku.
• 137 004 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adtrip wynosi 659 tys. zł.
EBITDA Adtrip wynosi 659 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adtrip wynosi 6 189 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
783 955 zł a 11 340 327 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 547 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 189 417 zł w 2024 roku.
• 2 308 202 zł w 2023 roku.
• 1 656 958 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Adtrip wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,176% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adtrip wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Adtrip charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Adtrip wynosi 185 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 99 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 366 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 99 tys. zł a 366 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
46 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 185 tys. zł w 2024 roku.
• 75 tys. zł w 2023 roku.
• 53 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 99 tys. zł w 2024 roku.
• 23 tys. zł w 2023 roku.
• 23 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 366 tys. zł w 2024 roku.
• 157 tys. zł w 2023 roku.
• 111 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 796 874
zł.
Koszty operacyjne Adtrip wyniosły 3 871 879
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
199 219 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 796 874 zł w 2024 roku
• 698 351 zł w 2023 roku
• 626 730 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
35% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adtrip wyniosła 1 222 657 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 222 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 222 657 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 045 273 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 177 384 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 305 664 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 222 657 zł w 2024 roku.
• 560 159 zł w 2023 roku.
• 367 234 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adtrip wyniosły 177 384 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 222 657 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 177 384 zł w 2024 roku
• 110 229 zł w 2023 roku
• 50 224 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adtrip wykazała przychody na poziomie 4 536 131 zł.
Organizacja zarobiła 661 689 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 66 345 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 595 344 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 586 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 66 345 zł w 2024 roku
• 22 662 zł w 2023 roku
• 16 795 zł w 2022 roku
Organizacja Adtrip wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.07%.