MEDIACUBE CLICK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000893141
NIP
7123417273
REGON
388592280

Podsumowanie

aktywa
463 tys.
przychód
2 mln
zysk
110 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. TOMASZA ZANA, 43
Kod pocztowy
20-601
Rejestracja
2021-04-07
Rozpoczęcie działalności
2021-04-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediacube click osiągnęła 1 950 907 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 950 907 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 840 551 zł.
Zysk netto wyniósł 110 357 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 975 454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 950 907 zł w 2022 roku.
• 451 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 55 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 357 zł w 2022 roku.
• -13 401 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediacube click wynosi 1 818 497 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 76 467 zł a 4 877 268 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 909 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 818 497 zł w 2022 roku.
• 301 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediacube click wyniosła 463 262 zł.
a
ktywa obrotowe to 463 262 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 463 262 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 101 955 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 361 306 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 231 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 463 262 zł w 2022 roku.
• 32 020 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediacube click wyniosły 361 306 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 463 262 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 180 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 361 306 zł w 2022 roku
• 40 421 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediacube click wykazała przychody na poziomie 1 950 907 zł.
Organizacja zarobiła 124 675 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 318 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7159 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 318 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mediacube click wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mediacube Worldwide Ltd posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.02.2022 jest Mediacube Worldwide Ltd kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.09.2021 do 18.02.2022 był Bychanok Mikhail kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 07.04.2021 do 02.09.2021 najwięcej udziałów posiadał Moseiev Roman . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.