Monetyzacja treści wideo na YouTube i innych platformach.
Narzędzie Content ID do wykrywania i zarabiania na nielegalnych reuploadach.
Wsparcie w optymalizacji metadanych i produkcji treści.
Szybkie wypłaty zysków przez różne metody płatności.
Bezpośrednia współpraca z twórcami w celu rozwoju kanałów.
Mediacube Click to firma, która specjalizuje się w monetizacji treści na YouTube oraz innych platformach. Oferują kompleksowe usługi mające na celu wsparcie twórców internetowych w maksymalizowaniu przychodów z ich materiałów wideo. Wykorzystując narzędzie Content ID, firma identyfikuje nielegalne powtórzenia treści swoich partnerów i zapewnia, że zyski z tych materiałów trafiają do prawowitych właścicieli. Zespół Mediacube Click nie tylko monitoruje i rozwiązuje problemy związane z kontami YouTube, ale także pomaga twórcom w optymalizacji metadanych oraz wzbogacaniu treści, co przyczynia się do lepszej widoczności w wyszukiwarkach. Dzięki usługom głosowym i wspólnej produkcji treści, firma przyciąga widzów na całym świecie. MediCube wyróżnia się również możliwością szybkiego wypłacania zarobków, oferując różnorodne metody płatności, co czyni ich ofertę niezwykle atrakcyjną dla twórców zajmujących się monetizacją treści. Zespół Mediacube Click ściśle współpracuje z twórcami, aby wypracować optymalną strategię wzrostu oraz rozwoju ich kanałów, co przekłada się na znaczną liczbę wyświetleń – miesięcznie jest to ponad 2,5 miliarda.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediacube Click osiągnęła 11 404 441 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 404 441 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 308 258 zł.
Zysk netto wyniósł 96 183 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 851 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 404 441 zł w 2024 roku.
• 8 832 625 zł w 2023 roku.
• 1 950 907 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 046 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 96 183 zł w 2024 roku.
• 231 541 zł w 2023 roku.
• 110 357 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediacube Click wynosi 156 tys. zł.
EBITDA Mediacube Click wynosi 156 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediacube Click wynosi 8 309 953 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
322 260 zł a 28 511 103 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 077 488 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 309 953 zł w 2024 roku.
• 7 064 704 zł w 2023 roku.
• 1 818 497 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediacube Click wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediacube Click charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 183 686
zł.
Koszty operacyjne Mediacube Click wyniosły 11 248 755
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
295 922 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 183 686 zł w 2024 roku
• 772 574 zł w 2023 roku
• 356 435 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediacube Click wyniosła 696 881 zł.
a
ktywa obrotowe to 696 881 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 696 881 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 429 680 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 267 201 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 174 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 696 881 zł w 2024 roku.
• 2 388 883 zł w 2023 roku.
• 463 262 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediacube Click wyniosły 267 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 696 881 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 66 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 267 201 zł w 2024 roku
• 2 055 387 zł w 2023 roku
• 361 306 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 86% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediacube Click wykazała przychody na poziomie 11 404 441 zł.
Organizacja zarobiła 121 829 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 96 183 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6412 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 646 zł w 2024 roku
• 29 803 zł w 2023 roku
• 14 318 zł w 2022 roku
Organizacja Mediacube Click wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mediacube Worldwide Ltd
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.02.2022 jest
Mediacube Worldwide Ltd
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.09.2021 do 18.02.2022
był Bychanok Mikhail
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 07.04.2021 do 02.09.2021 najwięcej udziałów posiadał Moseiev Roman . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.