Organizacja Store-media osiągnęła 2 192 541 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 192 541 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 687 142 zł.
Zysk netto wyniósł 505 399 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 192 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 192 541 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 505 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 505 399 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Store-media wynosi 3 866 087 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
382 799 zł a 7 075 579 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 866 087 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 866 087 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Store-media wyniosła 951 626 zł.
a
ktywa obrotowe to 951 626 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 951 626 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 510 399 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 441 228 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 951 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 951 626 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 53%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Store-media wyniosły 441 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 951 626 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 441 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 441 228 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Store-media wykazała przychody na poziomie 2 192 541 zł.
Organizacja zarobiła 555 552 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 153 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 505 399 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 50 153 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 153 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Store-media wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.