FABRYKA MEDIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000239672
NIP
8133413461
REGON
180055369

Podsumowanie

aktywa
764 tys.
przychód
1 mln
zysk
636 tys.
wartość firmy
3,7 mln
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. CIASNA, 10
Kod pocztowy
35-232
Rejestracja
2005-08-12
Rozpoczęcie działalności
2005-08-17
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka mediowa osiągnęła 1 012 891 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 007 071 zł. Pozostałe przychody to 5820 zł.
Całkowite koszty wyniosły 370 928 zł.
Zysk netto wyniósł 636 143 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -230 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 012 891 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 140 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 636 143 zł w 2022 roku.
• -6748 zł w 2021 roku.
• -7031 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka mediowa wynosi 3 723 953 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 504 121 zł a 8 905 999 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 446 311 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 723 953 zł w 2022 roku.
• 40 521 zł w 2021 roku.
• 32 075 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka mediowa wyniosła 764 445 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 8555 zł.
a
ktywa obrotowe to 755 891 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 764 445 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 672 162 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 92 284 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 121 996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 764 445 zł w 2022 roku.
• 36 019 zł w 2021 roku.
• 42 767 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 83%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 69%.
Marża netto wyniosła 63%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka mediowa wyniosły 92 284 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 764 445 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 92 284 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka mediowa wykazała przychody na poziomie 1 012 891 zł.
Organizacja zarobiła 694 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 58 653 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 636 143 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 731 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 58 653 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fabryka mediowa wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowak Elżbieta posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Nowak Józef posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 18.02.2022 jest Nowak Elżbieta kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.04.2013 do 18.02.2022 był Arkon kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.09.2008 do 29.04.2013:
• Leja Tadeusz (50% udziałów)
• Majkut Wojciech (50% udziałów)