PROFIT BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA KRS
0000564979
NIP
5472154606
REGON
361870359

Podsumowanie

aktywa
47,7 mln
przychód
2,2 mln
zysk
-414 tys.
wartość firmy
33,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
UL. KARPACKA, 24
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2015-06-26
Rozpoczęcie działalności
2015-06-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Strona www
http://profitbrand.eu/
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO I OBOWIĄZEK PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ORAZ PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Profit brand osiągnęła 2 165 677 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 2 165 677 zł.
Całkowite koszty wyniosły 414 032 zł.
Strata netto wyniosła 414 031 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 225 960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 165 677 zł w 2022 roku.
• 5 373 108 zł w 2021 roku.
• 7 138 540 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -701 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -414 031 zł w 2022 roku.
• 132 741 zł w 2021 roku.
• 987 945 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Profit brand wynosi 33 598 353 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 171 491 028 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 629 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 598 353 zł w 2022 roku.
• 36 537 449 zł w 2021 roku.
• 42 651 980 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Profit brand wyniosła 47 682 100 zł.
a
ktywa trwałe to 5 047 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 635 100 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 682 100 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 872 757 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 809 343 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 001 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 682 100 zł w 2022 roku.
• 48 786 758 zł w 2021 roku.
• 52 625 628 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -1,288,671,670%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -257734332.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Profit brand wyniosły 4 809 343 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 682 100 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -550 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 809 343 zł w 2022 roku
• 5 554 207 zł w 2021 roku
• 7 370 729 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 14% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Profit brand wykazała przychody na poziomie 2 165 677 zł.
Organizacja zarobiła -411 666 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2365 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -414 031 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2365 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Profit brand wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki