SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM ŁĄCZNIE.
Organizacja DFL Transport osiągnęła 715 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 715 874 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 455 325 zł.
Zysk netto wyniósł 260 549 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 743 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 715 876 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 26 482 419 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 260 549 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• -780 797 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT DFL Transport wynosi 261 tys. zł.
EBITDA DFL Transport wynosi 261 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
44 506 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 260 548 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• -634 334 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
46 301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 260 548 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• -518 493 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DFL Transport wynosi 1 519 448 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 647 691 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 284 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 519 448 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 18 294 794 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji DFL Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2023 roku.
• 2,44% w 2022 roku.
• 1,86% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DFL Transport wynosi 78,7%. To oznacza, że firma ma szansę 78,7% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 13,09% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 78,7% w 2023 roku.
• 84,1% w 2022 roku.
• 3,70% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
DFL Transport charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 3 poziomy w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla DFL Transport wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 52 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 52 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
40 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 203 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 52 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1,05 mln zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 263 521
zł.
Koszty operacyjne DFL Transport wyniosły 455 327
zł.
Wynagrodzenia stanowią 58%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-4632 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 263 521 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 2 377 189 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
58% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
9% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DFL Transport wyniosła 905 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 905 529 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 905 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 755 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 661 465 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -307 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 905 529 zł w 2023 roku.
• 577 197 zł w 2022 roku.
• 7 754 145 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DFL Transport wyniosły 4 661 465 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 905 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 515%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 494 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 661 465 zł w 2023 roku
• 4 593 682 zł w 2022 roku
• 6 901 014 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 75.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 515% w 2023 roku
• 796% w 2022 roku
• 89% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DFL Transport wykazała przychody na poziomie 715 876 zł.
Organizacja zarobiła 260 549 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 260 549 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 239 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2020 roku