SHOWROOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000421178
NIP
5213628819
REGON
146059201

Podsumowanie

aktywa
11,3 mln
przychód
29,3 mln
zysk
1,8 mln
wartość firmy
26,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
HOŻA, 51
Kod pocztowy
00-681
Rejestracja
2012-05-22
Rozpoczęcie działalności
2012-03-01
Kapitał zakładowy
57000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.shwrm.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Showroom osiągnęła 29 315 831 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 304 373 zł. Pozostałe przychody to 11 459 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 535 354 zł.
Zysk netto wyniósł 1 769 019 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 458 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 315 831 zł w 2022 roku.
• 19 653 235 zł w 2021 roku.
• 22 726 558 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 121 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 769 019 zł w 2022 roku.
• -8 482 165 zł w 2021 roku.
• 2 247 014 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Showroom wynosi 26 619 962 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 73 289 578 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 720 776 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 619 962 zł w 2022 roku.
• 13 102 157 zł w 2021 roku.
• 24 139 093 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Showroom wyniosła 11 258 242 zł.
a
ktywa trwałe to 172 901 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 085 341 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 258 242 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7 865 443 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 123 685 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 134 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 258 242 zł w 2022 roku.
• 13 518 052 zł w 2021 roku.
• 13 338 128 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -207.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Showroom wyniosły 19 123 685 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 258 242 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 533 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 123 685 zł w 2022 roku
• 23 152 514 zł w 2021 roku
• 14 490 425 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2022 roku
• 171% w 2021 roku
• 109% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Showroom wykazała przychody na poziomie 29 315 831 zł.
Organizacja zarobiła 1 769 019 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 769 019 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Showroom wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Miinto Holding Aps posiada 1140 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 10.05.2019 jest Miinto Holding Aps kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.03.2019 do 10.05.2019 był Showroom Holding Gmbh kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 29.01.2019 do 27.03.2019 najwięcej udziałów posiadał Showroom Holding Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.