MARKETING PHARMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000420388
NIP
6252446394
REGON
242934583

Podsumowanie

aktywa
782 tys.
przychód
2,3 mln
zysk
58 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
MIKOŁÓW
Adres
UL. KRÓTKA, 35
Kod pocztowy
43-190
Rejestracja
2012-05-11
Rozpoczęcie działalności
2012-05-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, O ILE PROKURA ZOSTAŁA USTANOWIONA.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing pharma group osiągnęła 2 307 686 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 298 706 zł. Pozostałe przychody to 8980 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 240 695 zł.
Zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 576 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 307 686 zł w 2022 roku.
• 1 136 086 zł w 2021 roku.
• 833 553 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 011 zł w 2022 roku.
• -16 105 zł w 2021 roku.
• 60 927 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing pharma group wynosi 1 851 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 80 720 zł a 5 769 215 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 461 906 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 851 221 zł w 2022 roku.
• 794 602 zł w 2021 roku.
• 848 699 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing pharma group wyniosła 781 963 zł.
a
ktywa trwałe to 26 963 zł.
a
ktywa obrotowe to 755 001 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 781 963 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 674 337 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 194 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 781 963 zł w 2022 roku.
• 483 722 zł w 2021 roku.
• 511 103 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing pharma group wyniosły 674 337 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 781 963 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 168 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 674 337 zł w 2022 roku
• 434 107 zł w 2021 roku
• 445 383 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing pharma group wykazała przychody na poziomie 2 307 686 zł.
Organizacja zarobiła 64 026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6015 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1504 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6015 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6016 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing pharma group wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sztajgli Marcin posiada 48 udziałów, które stanowią 96% firmy.
Największym udziałowcem od 01.06.2016 jest Sztajgli Marcin kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.05.2013 do 01.06.2016 była Szafraniec Dominika kontrolująca 96% udziałów.
W okresie od 11.05.2012 do 11.05.2013 najwięcej udziałów posiadała Szafraniec Dominika . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.