MARKETING PHARMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000420388NIP
6252446394REGON
242934583
Podsumowanie
aktywa
782 tys.
przychód
2,3 mln
zysk
58 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
MIKOŁÓW
Adres
UL. KRÓTKA, 35
Kod pocztowy
43-190
Rejestracja
2012-05-11
Rozpoczęcie działalności
2012-05-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, O ILE PROKURA ZOSTAŁA USTANOWIONA.
Organizacja Marketing pharma group osiągnęła 2 307 686 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 298 706 zł. Pozostałe przychody to 8980 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 240 695 zł.
Zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 576 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 307 686 zł w 2022 roku.
• 1 136 086 zł w 2021 roku.
• 833 553 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 011 zł w 2022 roku.
• -16 105 zł w 2021 roku.
• 60 927 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing pharma group wynosi 1 851 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 720 zł a 5 769 215 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 461 906 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 851 221 zł w 2022 roku.
• 794 602 zł w 2021 roku.
• 848 699 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing pharma group wyniosła 781 963 zł.
a
ktywa trwałe to 26 963 zł.
a
ktywa obrotowe to 755 001 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 781 963 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 674 337 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 194 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 781 963 zł w 2022 roku.
• 483 722 zł w 2021 roku.
• 511 103 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing pharma group wyniosły 674 337 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 781 963 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 168 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 674 337 zł w 2022 roku
• 434 107 zł w 2021 roku
• 445 383 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing pharma group wykazała przychody na poziomie 2 307 686 zł.
Organizacja zarobiła 64 026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6015 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 011 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1504 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6015 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6016 zł w 2020 roku
Organizacja Marketing pharma group wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.