XANN MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000688648NIP
9542780298REGON
367871147
Podsumowanie
aktywa
1,7 mln
przychód
1,7 mln
zysk
372 tys.
wartość firmy
3,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. PORCELANOWA, 23B
Kod pocztowy
40-246
Rejestracja
2017-07-27
Rozpoczęcie działalności
2017-07-27
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://bebok34.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Xann marketing osiągnęła 1 654 824 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 654 784 zł. Pozostałe przychody to 39 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 282 817 zł.
Zysk netto wyniósł 371 967 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 330 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 654 824 zł w 2022 roku.
• 1 791 989 zł w 2021 roku.
• 1 592 983 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 74 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 371 967 zł w 2022 roku.
• 507 351 zł w 2021 roku.
• 347 994 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Xann marketing wynosi 3 625 035 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 033 951 zł a 5 514 407 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 725 007 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 625 035 zł w 2022 roku.
• 4 014 277 zł w 2021 roku.
• 2 863 668 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Xann marketing wyniosła 1 652 050 zł.
a
ktywa trwałe to 643 102 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 008 949 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 652 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 378 602 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 273 449 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 330 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 652 050 zł w 2022 roku.
• 1 362 015 zł w 2021 roku.
• 654 133 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Xann marketing wyniosły 273 449 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 652 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 273 449 zł w 2022 roku
• 308 396 zł w 2021 roku
• 107 864 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Xann marketing wykazała przychody na poziomie 1 654 824 zł.
Organizacja zarobiła 371 967 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 371 967 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 35 694 zł w 2020 roku
Organizacja Xann marketing wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.