Organizacja Digital contact osiągnęła 4 275 264 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 259 695 zł. Pozostałe przychody to 15 569 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 179 516 zł.
Zysk netto wyniósł 80 179 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -114 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 275 264 zł w 2022 roku.
• 5 542 127 zł w 2021 roku.
• 5 224 487 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 80 179 zł w 2022 roku.
• 76 879 zł w 2021 roku.
• -158 471 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital contact wynosi 3 329 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
158 423 zł a 10 688 161 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -29 367 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 329 316 zł w 2022 roku.
• 4 108 055 zł w 2021 roku.
• 3 618 871 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital contact wyniosła 1 953 066 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 953 066 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 953 066 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 211 230 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 741 835 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 49 995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 953 066 zł w 2022 roku.
• 1 803 835 zł w 2021 roku.
• 2 647 294 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 694.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital contact wyniosły 1 741 835 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 953 066 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 741 835 zł w 2022 roku
• 1 662 784 zł w 2021 roku
• 2 466 122 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 93% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital contact wykazała przychody na poziomie 4 275 264 zł.
Organizacja zarobiła 88 817 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8638 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 80 179 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9383 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8638 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Digital contact wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.