HYPE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000803099
NIP
5252800642
REGON
384327019

Podsumowanie

aktywa
673 tys.
przychód
2,2 mln
zysk
346 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC BANKOWY, 2
Kod pocztowy
00-095
Rejestracja
2019-09-09
Rozpoczęcie działalności
2019-09-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hype marketing osiągnęła 2 180 477 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 180 476 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 834 054 zł.
Zysk netto wyniósł 346 422 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 726 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 180 477 zł w 2022 roku.
• 1 065 247 zł w 2021 roku.
• 1 822 431 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 115 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 346 422 zł w 2022 roku.
• 39 588 zł w 2021 roku.
• 178 607 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hype marketing wynosi 3 266 550 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 427 212 zł a 5 451 193 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 088 850 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 266 550 zł w 2022 roku.
• 1 035 912 zł w 2021 roku.
• 2 066 420 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hype marketing wyniosła 673 350 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 650 zł.
a
ktywa obrotowe to 672 700 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 673 350 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 569 616 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 103 734 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 224 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 673 350 zł w 2022 roku.
• 249 088 zł w 2021 roku.
• 323 108 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hype marketing wyniosły 103 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 673 350 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 103 734 zł w 2022 roku
• 25 893 zł w 2021 roku
• 140 388 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hype marketing wykazała przychody na poziomie 2 180 477 zł.
Organizacja zarobiła 380 683 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 261 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 346 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 420 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 261 zł w 2022 roku
• 3915 zł w 2021 roku
• 17 173 zł w 2020 roku

Organizacja Hype marketing wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Marczewski Tomasz posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Grzybowski Jakub posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Kaim Piotr posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Największym udziałowcem od 09.02.2021 jest Marczewski Tomasz kontrolujący 34% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.01.2021 do 09.02.2021 był Marczewski Tomasz kontrolując 50% udziałów.
W okresie od 09.09.2019 do 19.01.2021 najwięcej udziałów posiadał Marczewski Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.