VIVERO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000862087
NIP
7123407702
REGON
387119250

Podsumowanie

aktywa
520 tys.
przychód
1,4 mln
zysk
90 tys.
wartość firmy
1,7 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. TOMASZA ZANA, 11A
Kod pocztowy
20-601
Rejestracja
2020-09-25
Rozpoczęcie działalności
2020-09-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Vivero marketing osiągnęła 1 431 671 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 431 669 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 341 514 zł.
Zysk netto wyniósł 90 155 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 477 224 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 431 671 zł w 2022 roku.
• 1 314 929 zł w 2021 roku.
• 1 133 095 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 30 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 90 155 zł w 2022 roku.
• 163 689 zł w 2021 roku.
• 246 146 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vivero marketing wynosi 1 693 809 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 378 742 zł a 3 579 178 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 563 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 693 809 zł w 2022 roku.
• 1 842 503 zł w 2021 roku.
• 1 928 339 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Vivero marketing wyniosła 520 295 zł.
a
ktywa obrotowe to 520 295 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 520 295 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 504 990 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 305 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 171 765 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 520 295 zł w 2022 roku.
• 424 622 zł w 2021 roku.
• 268 995 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Vivero marketing wyniosły 15 305 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 520 295 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 305 zł w 2022 roku
• 9787 zł w 2021 roku
• 17 850 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Vivero marketing wykazała przychody na poziomie 1 431 671 zł.
Organizacja zarobiła 100 375 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 220 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 90 155 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3407 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 220 zł w 2022 roku
• 17 479 zł w 2021 roku
• 24 392 zł w 2020 roku

Organizacja Vivero marketing wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Faroussi Amalia posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Janiga Justyna posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.