SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Vivero Marketing osiągnęła 2 482 940 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 475 594 zł. Pozostałe przychody to 7346 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 431 047 zł.
Zysk netto wyniósł 44 547 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 496 588 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 482 940 zł w 2024 roku.
• 798 509 zł w 2023 roku.
• 1 431 671 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 44 547 zł w 2024 roku.
• -79 742 zł w 2023 roku.
• 90 155 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vivero Marketing wynosi 2 185 829 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
352 346 zł a 6 207 351 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 436 416 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 185 829 zł w 2024 roku.
• 851 275 zł w 2023 roku.
• 1 693 809 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Vivero Marketing wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,172% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vivero Marketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Vivero Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Vivero Marketing wynosi 75 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 7 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 164 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 7 tys. zł a 164 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
15 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 75 tys. zł w 2024 roku.
• 45 tys. zł w 2023 roku.
• 69 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 7 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 18 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 164 tys. zł w 2024 roku.
• 149 tys. zł w 2023 roku.
• 177 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 312 753
zł.
Koszty operacyjne Vivero Marketing wyniosły 2 430 548
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
62 551 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 312 753 zł w 2024 roku
• 159 426 zł w 2023 roku
• 200 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
19% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vivero Marketing wyniosła 824 087 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 289 zł.
a
ktywa obrotowe to 823 798 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 824 087 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 469 795 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 354 292 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 163 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 824 087 zł w 2024 roku.
• 496 326 zł w 2023 roku.
• 520 295 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vivero Marketing wyniosły 354 292 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 824 087 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 70 858 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 354 292 zł w 2024 roku
• 71 078 zł w 2023 roku
• 15 305 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vivero Marketing wykazała przychody na poziomie 2 482 940 zł.
Organizacja zarobiła 44 694 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 147 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 44 547 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 147 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 10 220 zł w 2022 roku
Organizacja Vivero Marketing wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 43% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Faroussi Amalia
posiada 90 udziałów,
które stanowią 90.0% firmy.
Janiga Justyna
posiada 10 udziałów,
które stanowią 10.0% firmy.