MONSTER MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000404760NIP
6040156243REGON
221574626
Podsumowanie
aktywa
1,5 mln
przychód
1,7 mln
zysk
205 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
PRUSZCZ GDAŃSKI
Adres
UL. JANA Z KOLNA, 1
Kod pocztowy
83-000
Rejestracja
2011-12-09
Rozpoczęcie działalności
2011-12-09
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ORAZ - W SYTUACJI GDY ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DOTYCZY ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Organizacja Monster media group osiągnęła 1 732 476 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 732 476 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 527 561 zł.
Zysk netto wyniósł 204 915 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -120 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 732 476 zł w 2022 roku.
• 2 149 992 zł w 2021 roku.
• 1 730 528 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 204 915 zł w 2022 roku.
• 404 656 zł w 2021 roku.
• 176 943 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Monster media group wynosi 2 746 371 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
771 725 zł a 4 331 190 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 31 585 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 746 371 zł w 2022 roku.
• 3 566 577 zł w 2021 roku.
• 2 072 593 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Monster media group wyniosła 1 490 678 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 490 678 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 490 678 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 028 967 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 461 711 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 490 678 zł w 2022 roku.
• 1 319 865 zł w 2021 roku.
• 1 096 243 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Monster media group wyniosły 461 711 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 490 678 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 461 711 zł w 2022 roku
• 633 696 zł w 2021 roku
• 814 729 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 74% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Monster media group wykazała przychody na poziomie 1 732 476 zł.
Organizacja zarobiła 223 067 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 152 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 204 915 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3579 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 152 zł w 2022 roku
• 33 244 zł w 2021 roku
• 25 665 zł w 2020 roku
Organizacja Monster media group wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.