BASE PROMOTION SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000401480
NIP
6040154830
REGON
221549114

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
10,8 mln
zysk
-23 tys.
wartość firmy
7,9 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. MIŁOSNA, 1
Kod pocztowy
80-176
Rejestracja
2011-11-08
Rozpoczęcie działalności
2011-10-25
Kapitał zakładowy
220000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Działalność agencji reklamowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Transport drogowy towarów Działalność portali internetowych Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Magazynowanie i przechowywanie towarów Produkcja artykułów piśmiennych Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych Introligatorstwo i podobne usługi Produkcja mebli biurowych i sklepowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Pozostałe drukowanie Produkcja pozostałych mebli Produkcja gier i zabawek Produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Produkcja wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Wytwarzanie gotowych posiłków i dań Sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych Produkcja opakowań drewnianych Produkcja bielizny Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Produkcja sprzętu sportowego Reprodukcja zapisanych nośników informacji Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury Produkcja odzieży roboczej Przetwórstwo herbaty i kawy Działalność związana z pakowaniem Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność fotograficzna Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Badanie rynku i opinii publicznej Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Produkcja przypraw Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Base promotion services osiągnęła 10 813 880 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 810 932 zł. Pozostałe przychody to 2948 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 833 840 zł.
Strata netto wyniosła 22 908 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 133 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 813 880 zł w 2023 roku.
• 11 229 125 zł w 2022 roku.
• 10 711 279 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -34 412 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 908 zł w 2023 roku.
• 37 452 zł w 2022 roku.
• 354 817 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Base promotion services wynosi 7 855 123 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 27 034 699 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -822 432 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 855 123 zł w 2023 roku.
• 8 298 942 zł w 2022 roku.
• 9 195 081 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Base promotion services wyniosła 2 274 694 zł.
a
ktywa trwałe to 31 964 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 242 729 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 274 694 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 861 160 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 413 534 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 274 694 zł w 2023 roku.
• 2 162 573 zł w 2022 roku.
• 1 841 333 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Base promotion services wyniosły 1 413 534 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 274 694 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -101 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 413 534 zł w 2023 roku
• 1 278 505 zł w 2022 roku
• 994 717 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Base promotion services wykazała przychody na poziomie 10 813 880 zł.
Organizacja zarobiła -22 908 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 908 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8043 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 14 928 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Base promotion services wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.4%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Agencja Reklamowo Artystyczna "top Art" posiada 660 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Awgul Wiktor posiada 440 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Elektret posiada 440 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Krezymon Jakub posiada 440 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Miksiewicz Maciej posiada 220 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 04.06.2019 jest Agencja Reklamowo Artystyczna "top Art" kontrolujący 30% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.04.2012 do 04.06.2019 był Base Group kontrolując 34% udziałów.
W okresie od 08.11.2011 do 16.04.2012 najwięcej udziałów posiadał Base Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.