Organizacja Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" osiągnęła 18 318 612 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 317 460 zł. Pozostałe przychody to 1152 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 187 124 zł.
Zysk netto wyniósł 130 335 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 745 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 318 612 zł w 2022 roku.
• 7 529 179 zł w 2021 roku.
• 6 004 201 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 335 zł w 2022 roku.
• 1 063 140 zł w 2021 roku.
• -273 212 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" wynosi 13 636 198 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
902 448 zł a 45 796 529 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 647 091 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 636 198 zł w 2022 roku.
• 10 096 035 zł w 2021 roku.
• 4 022 718 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" wyniosła 4 685 768 zł.
a
ktywa trwałe to 427 214 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 258 554 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 685 768 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 203 264 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 482 504 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 381 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 685 768 zł w 2022 roku.
• 3 324 853 zł w 2021 roku.
• 2 499 597 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" wyniosły 3 482 504 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 685 768 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 218 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 482 504 zł w 2022 roku
• 2 226 154 zł w 2021 roku
• 2 473 040 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" wykazała przychody na poziomie 18 318 612 zł.
Organizacja zarobiła 156 587 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 252 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 335 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3513 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 252 zł w 2022 roku
• 9692 zł w 2021 roku
• 9002 zł w 2020 roku
Organizacja Agencja reklamowo-artystyczna "top-art" wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.