PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE KRS
0000352843
NIP
1070016082
REGON
142346837

Podsumowanie

aktywa
125,6 mln
przychód
453,2 mln
zysk
732 tys.
wartość firmy
305,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOŁOSKA, 9
Kod pocztowy
02-583
Rejestracja
2010-03-30
Rozpoczęcie działalności
2010-04-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
ODDZIAŁ ZAGRANICZNEGO PRZEDSIĘBIORCY
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc osiągnęła 453 233 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 452 998 000 zł. Pozostałe przychody to 235 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 452 266 000 zł.
Zysk netto wyniósł 732 000 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 36 432 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 453 233 000 zł w 2021 roku.
• 364 639 000 zł w 2020 roku.
• 288 362 000 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -169 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 732 000 zł w 2021 roku.
• 5 359 000 zł w 2020 roku.
• 2 994 000 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 305 083 333 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 133 082 500 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 612 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 305 083 333 zł w 2021 roku.
• 264 528 667 zł w 2020 roku.
• 204 217 333 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosła 125 574 000 zł.
a
ktywa trwałe to 4 221 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 353 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 125 574 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 094 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 141 668 000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -610 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 125 574 000 zł w 2021 roku.
• 130 500 000 zł w 2020 roku.
• 113 368 000 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosły 141 668 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 125 574 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 500 250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 141 668 000 zł w 2021 roku
• 147 326 000 zł w 2020 roku
• 135 553 000 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku
• 120% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała przychody na poziomie 453 233 000 zł.
Organizacja zarobiła 4 331 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 599 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 732 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 83% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 470 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 599 000 zł w 2021 roku
• 3 457 000 zł w 2020 roku
• 1 522 000 zł w 2019 roku

Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki