HOUSE MEDIA COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000349413NIP
5213560300REGON
142276380
Podsumowanie
aktywa
17,1 mln
przychód
9,2 mln
zysk
374 tys.
wartość firmy
7,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BIEDRONKI, 66A
Kod pocztowy
02-959
Rejestracja
2010-02-19
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADAJĄ SAMODZIELNIE PREZES I WICEPREZES. POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU SKŁADAJĄ OŚWIADCZENIA ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja House media company osiągnęła 9 190 468 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 190 468 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 816 101 zł.
Zysk netto wyniósł 374 367 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 783 931 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 190 468 zł w 2022 roku.
• 37 803 211 zł w 2021 roku.
• 7 985 382 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 82 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 374 367 zł w 2022 roku.
• 316 995 zł w 2021 roku.
• -1 294 957 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji House media company wynosi 7 624 446 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 976 170 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 470 148 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 624 446 zł w 2022 roku.
• 26 470 120 zł w 2021 roku.
• 5 323 588 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów House media company wyniosła 17 062 190 zł.
a
ktywa trwałe to 79 452 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 982 738 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 062 190 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -498 696 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 560 886 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 500 917 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 062 190 zł w 2022 roku.
• 24 905 000 zł w 2021 roku.
• 6 393 256 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -75%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania House media company wyniosły 17 560 886 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 062 190 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 625 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 560 886 zł w 2022 roku
• 25 778 063 zł w 2021 roku
• 7 583 313 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
• 119% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja House media company wykazała przychody na poziomie 9 190 468 zł.
Organizacja zarobiła 374 367 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 374 367 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja House media company wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.