Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - osiągnęła 5 741 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 735 859 zł. Pozostałe przychody to 5650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 104 109 zł.
Zysk netto wyniósł 2 631 750 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 553 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 741 510 zł w 2022 roku.
• 4 412 054 zł w 2021 roku.
• 3 426 677 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 461 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 631 750 zł w 2022 roku.
• 1 676 726 zł w 2021 roku.
• 930 107 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wynosi 15 382 091 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 027 417 zł a 36 844 504 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 323 288 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 382 091 zł w 2022 roku.
• 10 283 622 zł w 2021 roku.
• 6 346 275 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wyniosła 1 618 853 zł.
a
ktywa trwałe to 1800 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 617 053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 618 853 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 369 889 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 248 963 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 163 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 618 853 zł w 2022 roku.
• 1 110 163 zł w 2021 roku.
• 565 256 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 163%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 192%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wyniosły 248 963 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 618 853 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 248 963 zł w 2022 roku
• 263 031 zł w 2021 roku
• 110 061 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wykazała przychody na poziomie 5 741 510 zł.
Organizacja zarobiła 2 905 465 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 273 715 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 631 750 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 743 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 273 715 zł w 2022 roku
• 130 028 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do INSTYTUT MARKETINGU I KOMUNIKACJI "INMARK" M. WINKLER -