INSTYTUT MARKETINGU I KOMUNIKACJI "INMARK" M. WINKLER - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000318801
NIP
7821275279
REGON
630690528

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
5,7 mln
zysk
2,6 mln
wartość firmy
15,4 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
OS. JANA III SOBIESKIEGO, 34
Kod pocztowy
60-688
Rejestracja
2008-12-01
Rozpoczęcie działalności
1996-04-22
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - osiągnęła 5 741 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 735 859 zł. Pozostałe przychody to 5650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 104 109 zł.
Zysk netto wyniósł 2 631 750 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 553 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 741 510 zł w 2022 roku.
• 4 412 054 zł w 2021 roku.
• 3 426 677 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 461 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 631 750 zł w 2022 roku.
• 1 676 726 zł w 2021 roku.
• 930 107 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wynosi 15 382 091 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 027 417 zł a 36 844 504 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 323 288 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 382 091 zł w 2022 roku.
• 10 283 622 zł w 2021 roku.
• 6 346 275 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wyniosła 1 618 853 zł.
a
ktywa trwałe to 1800 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 617 053 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 618 853 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 369 889 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 248 963 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 163 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 618 853 zł w 2022 roku.
• 1 110 163 zł w 2021 roku.
• 565 256 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 163%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 192%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wyniosły 248 963 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 618 853 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 248 963 zł w 2022 roku
• 263 031 zł w 2021 roku
• 110 061 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wykazała przychody na poziomie 5 741 510 zł.
Organizacja zarobiła 2 905 465 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 273 715 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 631 750 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 743 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 273 715 zł w 2022 roku
• 130 028 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler - wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki