Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler osiągnęła 7 358 171 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 331 634 zł. Pozostałe przychody to 26 537 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 839 936 zł.
Zysk netto wyniósł 3 491 698 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 626 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 358 171 zł w 2024 roku.
• 6 922 812 zł w 2023 roku.
• 5 741 510 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 452 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 491 698 zł w 2024 roku.
• 3 445 845 zł w 2023 roku.
• 2 631 750 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wynosi 3,83 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
502 811 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 825 606 zł w
2024 roku.
• 3 762 670 zł w
2023 roku.
• 2 899 816 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wynosi 19 900 793 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 028 555 zł a 48 883 768 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 305 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 900 793 zł w 2024 roku.
• 20 002 875 zł w 2023 roku.
• 15 382 091 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wyniosły 3 506 027
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wyniosła 1 567 782 zł.
a
ktywa trwałe to 1800 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 565 982 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 567 782 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 371 407 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 196 376 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 510 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 567 782 zł w 2024 roku.
• 2 396 452 zł w 2023 roku.
• 1 618 853 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 223%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 255%.
Marża operacyjna wyniosła 52%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wyniosły 196 376 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 567 782 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 196 376 zł w 2024 roku
• 257 403 zł w 2023 roku
• 248 963 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 11% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wykazała przychody na poziomie 7 358 171 zł.
Organizacja zarobiła 3 852 054 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 360 356 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 491 698 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 51 479 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 360 356 zł w 2024 roku
• 352 701 zł w 2023 roku
• 273 715 zł w 2022 roku
Organizacja Instytut marketingu i komunikacji "inmark" m. winkler wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
INSTYTUT MARKETINGU I KOMUNIKACJI "INMARK" M. WINKLER