KING PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000542685
NIP
5361918443
REGON
360760752

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
1,5 mln
zysk
447 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KĄTY WĘGIERSKIE
Adres
UL. PRZYLEŚNA, 4
Kod pocztowy
05-126
Rejestracja
2015-02-06
Rozpoczęcie działalności
2015-02-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja King promotion osiągnęła 1 462 382 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 459 174 zł. Pozostałe przychody to 3208 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 012 430 zł.
Zysk netto wyniósł 446 744 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 226 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 462 382 zł w 2022 roku.
• 1 156 214 zł w 2021 roku.
• 605 476 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 90 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 446 744 zł w 2022 roku.
• 195 067 zł w 2021 roku.
• -29 388 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji King promotion wynosi 3 271 062 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 509 164 zł a 6 254 417 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 610 307 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 271 062 zł w 2022 roku.
• 1 725 755 zł w 2021 roku.
• 403 650 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów King promotion wyniosła 2 408 967 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 045 518 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 363 449 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 408 967 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 678 886 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 730 081 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 446 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 408 967 zł w 2022 roku.
• 1 937 746 zł w 2021 roku.
• 295 291 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -583.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania King promotion wyniosły 1 730 081 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 408 967 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 310 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 730 081 zł w 2022 roku
• 1 704 844 zł w 2021 roku
• 344 453 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 117% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja King promotion wykazała przychody na poziomie 1 462 382 zł.
Organizacja zarobiła 490 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 44 183 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 446 744 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8837 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 44 183 zł w 2022 roku
• 19 430 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja King promotion wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pietrucha Kamil posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pietrucha Konrad posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.