MEDIASERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000120523
NIP
1132365578
REGON
016441789

Podsumowanie

aktywa
308 tys.
przychód
76 tys.
zysk
9 tys.
wartość firmy
118 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. STANÓW ZJEDNOCZONYCH, 68
Kod pocztowy
04-036
Rejestracja
2002-06-26
Rozpoczęcie działalności
2000-09-01
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mediaservice osiągnęła 75 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 558 zł.
Zysk netto wyniósł 8943 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 058 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 500 zł w 2022 roku.
• 79 991 zł w 2021 roku.
• 52 645 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8943 zł w 2022 roku.
• 18 960 zł w 2021 roku.
• -8191 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediaservice wynosi 117 866 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 31 761 zł a 188 751 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -700 164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 117 866 zł w 2022 roku.
• 154 223 zł w 2021 roku.
• 45 930 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mediaservice wyniosła 307 907 zł.
a
ktywa trwałe to 20 138 zł.
a
ktywa obrotowe to 287 768 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 307 907 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 348 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 265 559 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -268 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 307 907 zł w 2022 roku.
• 304 715 zł w 2021 roku.
• 280 627 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mediaservice wyniosły 265 559 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 307 907 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -307 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 265 559 zł w 2022 roku
• 271 310 zł w 2021 roku
• 266 182 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mediaservice wykazała przychody na poziomie 75 500 zł.
Organizacja zarobiła 11 628 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2685 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8943 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 537 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2685 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mediaservice wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Paszkowski Marcin posiada 100 udziałów, które stanowią 83.3% firmy.
Szulc Paszkowska Agnieszka posiada 20 udziałów, które stanowią 16.7% firmy.
Największym udziałowcem od 08.05.2014 jest Paszkowski Marcin kontrolujący 83% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.02.2009 do 08.05.2014 był Paszkowski Marcin kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 03.12.2004 do 02.02.2009 najwięcej udziałów posiadał Paszkowski Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.