REAKCJA FLAGI REKLAMOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000825046
NIP
7812005617
REGON
385374720

Podsumowanie

aktywa
496 tys.
przychód
2,6 mln
zysk
155 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. SZCZAWNICKA, 1
Kod pocztowy
60-471
Rejestracja
2020-01-23
Rozpoczęcie działalności
2020-01-23
Kapitał zakładowy
61000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Reakcja flagi reklamowe osiągnęła 2 549 396 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 549 382 zł. Pozostałe przychody to 14 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 394 490 zł.
Zysk netto wyniósł 154 892 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 637 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 549 396 zł w 2023 roku.
• 2 491 860 zł w 2022 roku.
• 2 084 643 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 38 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 154 892 zł w 2023 roku.
• 298 939 zł w 2022 roku.
• 123 728 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reakcja flagi reklamowe wynosi 2 601 892 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 282 728 zł a 6 373 489 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 650 473 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 601 892 zł w 2023 roku.
• 3 247 759 zł w 2022 roku.
• 2 051 232 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Reakcja flagi reklamowe wyniosła 496 456 zł.
a
ktywa trwałe to 6018 zł.
a
ktywa obrotowe to 490 438 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 496 456 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 376 971 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 485 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 124 114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 496 456 zł w 2023 roku.
• 622 262 zł w 2022 roku.
• 330 166 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Reakcja flagi reklamowe wyniosły 119 485 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 496 456 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 485 zł w 2023 roku
• 101 244 zł w 2022 roku
• 108 087 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Reakcja flagi reklamowe wykazała przychody na poziomie 2 549 396 zł.
Organizacja zarobiła 170 730 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 838 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 154 892 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3960 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 838 zł w 2023 roku
• 29 972 zł w 2022 roku
• 12 613 zł w 2021 roku

Organizacja Reakcja flagi reklamowe wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Labo Print posiada 610 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.09.2022 jest Labo Print kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.04.2021 do 27.09.2022 był Labo Print kontrolując 50% udziałów.
W okresie od 30.10.2020 do 23.04.2021 najwięcej udziałów posiadał Bartkowiak Mateusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.