AGENCJA REKLAMOWA RADNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000047691
NIP
5252221766
REGON
017393236

Podsumowanie

aktywa
978 tys.
przychód
3,1 mln
zysk
267 tys.
wartość firmy
3,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC INWALIDÓW, 10
Kod pocztowy
01-552
Rejestracja
2001-10-02
Rozpoczęcie działalności
2001-10-02
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OSWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓLKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa radna osiągnęła 3 133 257 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 808 824 zł. Pozostałe przychody to 324 433 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 541 690 zł.
Zysk netto wyniósł 267 135 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -853 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 133 257 zł w 2021 roku.
• 4 053 947 zł w 2020 roku.
• 5 728 750 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 61 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 267 135 zł w 2021 roku.
• -243 848 zł w 2020 roku.
• 46 846 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa radna wynosi 3 486 268 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 328 892 zł a 7 833 143 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -271 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 486 268 zł w 2021 roku.
• 2 831 172 zł w 2020 roku.
• 4 317 976 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa radna wyniosła 976 320 zł.
a
ktywa trwałe to 14 635 zł.
a
ktywa obrotowe to 961 685 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 978 320 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 438 522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 539 798 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 978 320 zł w 2021 roku.
• 877 311 zł w 2020 roku.
• 1 378 524 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa radna wyniosły 539 798 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 978 320 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -89 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 539 798 zł w 2021 roku
• 705 923 zł w 2020 roku
• 963 289 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku
• 70% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa radna wykazała przychody na poziomie 3 133 257 zł.
Organizacja zarobiła 267 135 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 267 135 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6216 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 17 950 zł w 2019 roku

Organizacja Agencja reklamowa radna wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kiljański Dariusz posiada 28 udziałów, które stanowią 27.5% firmy.
Różycki Andrzej posiada 28 udziałów, które stanowią 27.5% firmy.
Bojanowska Anna posiada 28 udziałów, które stanowią 27.5% firmy.
Jarzębska Katarzyna posiada 18 udziałów, które stanowią 17.6% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bojanowska Anna (28% udziałów)
• Różycki Andrzej (28% udziałów)
• Kiljański Dariusz (28% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.12.2018 do 02.03.2022:
• Bojanowska Anna (31% udziałów)
• Różycki Andrzej (31% udziałów)
• Kiljański Dariusz (31% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.08.2011 do 20.12.2018:
• Bojanowska Anna (33% udziałów)
• Różycki Andrzej (33% udziałów)
• Kiljański Dariusz (33% udziałów)