Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz osiągnęła 2 173 305 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 171 389 zł. Pozostałe przychody to 1916 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 236 210 zł.
Strata netto wyniosła 64 821 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -615 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 173 305 zł w 2022 roku.
• 2 654 147 zł w 2021 roku.
• 2 409 022 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -64 821 zł w 2022 roku.
• 183 746 zł w 2021 roku.
• 141 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 1 872 406 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 433 262 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -498 276 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 872 406 zł w 2022 roku.
• 3 164 066 zł w 2021 roku.
• 2 691 858 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosła 684 020 zł.
a
ktywa trwałe to 20 564 zł.
a
ktywa obrotowe to 663 456 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 684 020 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 564 715 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 305 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -47 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 684 020 zł w 2022 roku.
• 1 039 718 zł w 2021 roku.
• 1 078 388 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosły 119 305 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 684 020 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 305 zł w 2022 roku
• 160 181 zł w 2021 roku
• 382 597 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz wykazała przychody na poziomie 2 173 305 zł.
Organizacja zarobiła -64 821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -64 821 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3836 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 3905 zł w 2021 roku
• 14 943 zł w 2020 roku