AGENCJA REKLAMOWA ANNY TURKIEWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000204708
NIP
8521779177
REGON
810965650

Podsumowanie

aktywa
684 tys.
przychód
2,2 mln
zysk
-65 tys.
wartość firmy
1,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH, 33
Kod pocztowy
70-111
Rejestracja
2004-04-26
Rozpoczęcie działalności
1996-10-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
at.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA SAMOISTNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz osiągnęła 2 173 305 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 171 389 zł. Pozostałe przychody to 1916 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 236 210 zł.
Strata netto wyniosła 64 821 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -615 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 173 305 zł w 2022 roku.
• 2 654 147 zł w 2021 roku.
• 2 409 022 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -29 897 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -64 821 zł w 2022 roku.
• 183 746 zł w 2021 roku.
• 141 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa anny turkiewicz wynosi 1 872 406 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 433 262 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -498 276 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 872 406 zł w 2022 roku.
• 3 164 066 zł w 2021 roku.
• 2 691 858 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosła 684 020 zł.
a
ktywa trwałe to 20 564 zł.
a
ktywa obrotowe to 663 456 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 684 020 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 564 715 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 305 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -47 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 684 020 zł w 2022 roku.
• 1 039 718 zł w 2021 roku.
• 1 078 388 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa anny turkiewicz wyniosły 119 305 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 684 020 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 305 zł w 2022 roku
• 160 181 zł w 2021 roku
• 382 597 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz wykazała przychody na poziomie 2 173 305 zł.
Organizacja zarobiła -64 821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -64 821 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3836 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 3905 zł w 2021 roku
• 14 943 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa anny turkiewicz wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Turkiewicz Anna posiada 300 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Turkiewicz Andrzej posiada 300 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Mikutowski Karol posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Kozieł Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Sówka Arkadiusz posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Moroz Arkadiusz posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Turkiewicz Andrzej (60% udziałów)
• Turkiewicz Anna (60% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.02.2011 do 02.06.2021:
• Turkiewicz Andrzej (55% udziałów)
• Turkiewicz Anna (55% udziałów)
W okresie od 26.04.2004 do 22.02.2011 najwięcej udziałów posiadał Turkiewicz Artur . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.