AGENCJA REKLAMOWA ART GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000286599
NIP
6472446143
REGON
240721883

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
4,2 mln
zysk
296 tys.
wartość firmy
4,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RYDUŁTOWY
Adres
RADOSZOWSKA, 26A
Kod pocztowy
44-280
Rejestracja
2007-08-20
Rozpoczęcie działalności
2007-08-20
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa art group osiągnęła 4 167 513 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 166 844 zł. Pozostałe przychody to 669 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 870 700 zł.
Zysk netto wyniósł 296 144 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 93 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 167 513 zł w 2022 roku.
• 4 200 872 zł w 2021 roku.
• 3 915 112 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 113 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 296 144 zł w 2022 roku.
• 66 989 zł w 2021 roku.
• 186 859 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa art group wynosi 4 552 973 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 590 053 zł a 10 418 783 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 302 420 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 552 973 zł w 2022 roku.
• 3 398 982 zł w 2021 roku.
• 3 937 714 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa art group wyniosła 1 161 418 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 161 418 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 161 418 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 786 737 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 374 680 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -30 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 161 418 zł w 2022 roku.
• 1 119 193 zł w 2021 roku.
• 1 864 899 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa art group wyniosły 374 680 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 161 418 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -34 709 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 374 680 zł w 2022 roku
• 678 600 zł w 2021 roku
• 1 091 295 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa art group wykazała przychody na poziomie 4 167 513 zł.
Organizacja zarobiła 310 734 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 590 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 296 144 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2918 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 590 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa art group wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wieczorek Tomasz posiada 106 udziałów, które stanowią 84.8% firmy.
Wieczorek Barbara posiada 19 udziałów, które stanowią 15.2% firmy.
Największym udziałowcem od 09.11.2023 jest Wieczorek Tomasz kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.08.2023 do 09.11.2023 był Wieczorek Tomasz kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.03.2022 do 25.08.2023:
• Wieczorek Tomasz (50% udziałów)
• Fiegler Iwona (50% udziałów)