TUBA MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000536887
NIP
7842493739
REGON
360394448

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
2,9 mln
zysk
312 tys.
wartość firmy
4,5 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
GNIEZNO
Adres
UL. DOBRZYŃSKA, 6A
Kod pocztowy
62-200
Rejestracja
2014-12-30
Rozpoczęcie działalności
2014-12-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tuba multimedia osiągnęła 2 905 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 890 786 zł. Pozostałe przychody to 14 461 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 579 152 zł.
Zysk netto wyniósł 311 634 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 86 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 905 247 zł w 2022 roku.
• 2 806 044 zł w 2021 roku.
• 2 210 645 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 57 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 311 634 zł w 2022 roku.
• 410 561 zł w 2021 roku.
• 68 394 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tuba multimedia wynosi 4 492 031 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 308 662 zł a 7 263 118 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 463 474 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 492 031 zł w 2022 roku.
• 4 587 877 zł w 2021 roku.
• 2 514 352 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tuba multimedia wyniosła 2 330 471 zł.
a
ktywa trwałe to 451 234 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 879 238 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 330 471 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 744 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 585 589 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 300 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 330 471 zł w 2022 roku.
• 2 040 600 zł w 2021 roku.
• 1 586 473 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tuba multimedia wyniosły 585 589 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 330 471 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 585 589 zł w 2022 roku
• 607 352 zł w 2021 roku
• 563 787 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 36% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tuba multimedia wykazała przychody na poziomie 2 905 247 zł.
Organizacja zarobiła 345 323 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 689 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 311 634 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4483 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 689 zł w 2022 roku
• 44 763 zł w 2021 roku
• 6565 zł w 2020 roku

Organizacja Tuba multimedia wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kąkolewski Tomasz posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.