AGENCJA PROMOCYJNO-REKLAMOWA NOL-TYCHY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000549903
NIP
9542754272
REGON
361167329

Podsumowanie

aktywa
509 tys.
przychód
2 mln
zysk
146 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TYCHY
Adres
UL. JAGODOWA, 18
Kod pocztowy
43-100
Rejestracja
2015-04-02
Rozpoczęcie działalności
2015-04-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy osiągnęła 2 000 749 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 000 749 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 854 783 zł.
Zysk netto wyniósł 145 966 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 386 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 000 749 zł w 2022 roku.
• 987 203 zł w 2021 roku.
• 402 078 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 29 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 145 966 zł w 2022 roku.
• 7304 zł w 2021 roku.
• 31 223 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wynosi 2 090 832 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 173 137 zł a 5 001 872 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 408 660 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 090 832 zł w 2022 roku.
• 751 014 zł w 2021 roku.
• 451 127 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wyniosła 508 953 zł.
a
ktywa trwałe to 66 450 zł.
a
ktywa obrotowe to 442 503 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 508 953 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 230 849 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 278 104 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 508 953 zł w 2022 roku.
• 237 827 zł w 2021 roku.
• 88 111 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wyniosły 278 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 508 953 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 278 104 zł w 2022 roku
• 152 944 zł w 2021 roku
• 10 531 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wykazała przychody na poziomie 2 000 749 zł.
Organizacja zarobiła 166 003 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 037 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 145 966 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4007 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 037 zł w 2022 roku
• 1120 zł w 2021 roku
• 3145 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja promocyjno-reklamowa nol-tychy wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grzesica Kasperczyk Małgorzata posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 17.06.2016 jest Grzesica Kasperczyk Małgorzata kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.04.2015 do 17.06.2016 była Kaczmarczyk Barbara kontrolująca 91% udziałów.