AGENCJA REKLAMOWA "CZART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000003536
NIP
8971346395
REGON
930928943

Podsumowanie

aktywa
65,1 mln
przychód
16,3 mln
zysk
57 tys.
wartość firmy
50,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
FABRYCZNA, 19
Kod pocztowy
53-609
Rejestracja
2001-03-16
Rozpoczęcie działalności
1996-12-13
Kapitał zakładowy
260000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA, TO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA JEDNOOSOBOWO. JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z KILKU CZŁONKÓW, TO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. DO ZACIĄGANIA KREDYTÓW ORAZ DOKONYWANIA SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW INWESTYCYJNYCH POWYŻEJ 4.000.000 (CZTERECH MILIONÓW) ZŁOTYCH KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa "czart" osiągnęła 16 326 778 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 212 569 zł. Pozostałe przychody to 114 208 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 155 513 zł.
Zysk netto wyniósł 57 056 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 731 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 326 778 zł w 2022 roku.
• 12 790 444 zł w 2021 roku.
• 16 634 156 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -105 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 056 zł w 2022 roku.
• 3 232 193 zł w 2021 roku.
• 4 638 869 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa "czart" wynosi 50 724 978 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 570 564 zł a 211 265 245 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -816 150 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 724 978 zł w 2022 roku.
• 61 164 067 zł w 2021 roku.
• 67 708 742 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa "czart" wyniosła 65 108 156 zł.
a
ktywa trwałe to 41 686 059 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 422 097 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 65 108 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 816 311 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 291 845 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 307 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 65 108 156 zł w 2022 roku.
• 58 966 257 zł w 2021 roku.
• 56 979 473 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa "czart" wyniosły 12 291 845 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 65 108 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -705 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 291 845 zł w 2022 roku
• 6 021 817 zł w 2021 roku
• 6 227 702 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa "czart" wykazała przychody na poziomie 16 326 778 zł.
Organizacja zarobiła 96 960 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 904 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 056 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 41% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 506 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 904 zł w 2022 roku
• 686 132 zł w 2021 roku
• 1 102 854 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa "czart" wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Kruszyński Przemysław posiada 200 udziałów, które stanowią 76.9% firmy.
Największym udziałowcem od 27.03.2003 jest Kruszyński Przemysław kontrolujący 77% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.03.2001 do 27.03.2003 był Kruszyński Przemysław kontrolując 77% udziałów.