SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Usługi tłumaczeniowe, kontakty z native speakerami.
Integracje z systemami transportowymi i płatnościami.
Automatyzacja procesów logistycznych i generowanie feedów produktowych.
BRANDS MANAGO to firma specjalizująca się w wsparciu technologicznym dla e-commerce, oferująca usługi osadzone w ekosystemie platformy IdoSell. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom, organizacja ułatwia klientom rozpoczęcie sprzedaży internetowej oraz rozwój ich działalności na rynkach międzynarodowych. BRANDS MANAGO wyróżnia się na tle konkurencji dzięki kompleksowemu wsparciu, które obejmuje migrację sklepów online do IdoSell, tworzenie nowych sklepów, oraz pełne wsparcie powdrożeniowe. Jednym z kluczowych elementów oferty są usługi tłumaczeniowe, realizowane zarówno przez native speakerów, jak i poprzez automatyczne tłumaczenia, co umożliwia szybkie i efektywne dostosowanie treści do lokalnych rynków. Ponadto, firma zapewnia integracje z systemami transportowymi oraz operatorami płatności, co jest istotne w kontekście zautomatyzowania i przyspieszenia procesów logistycznych. Celem BRANDS MANAGO jest maksymalizacja efektywności sprzedaży i zapewnienie klientom pełnego wsparcia na każdym etapie ich działalności e-commerce, co potwierdzają pozytywne opinie oraz duża liczba zadowolonych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brands Manago osiągnęła 3 373 211 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 372 582 zł. Pozostałe przychody to 629 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 185 114 zł.
Zysk netto wyniósł 1 187 468 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 124 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 373 211 zł w 2024 roku.
• 1 847 361 zł w 2023 roku.
• 784 325 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 395 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 187 468 zł w 2024 roku.
• 280 470 zł w 2023 roku.
• 188 551 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brands Manago wynosi 1,31 mln zł.
EBITDA Brands Manago wynosi 1,31 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands Manago wynosi 8 263 054 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 264 376 zł a 16 624 549 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 754 351 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 263 054 zł w 2024 roku.
• 2 727 099 zł w 2023 roku.
• 1 422 253 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands Manago wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brands Manago charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 306 888
zł.
Koszty operacyjne Brands Manago wyniosły 2 063 194
zł.
Wynagrodzenia stanowią 63%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
435 629 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 306 888 zł w 2024 roku
• 1 113 735 zł w 2023 roku
• 441 546 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
21.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
63% w 2024 roku
•
72% w 2023 roku
•
80% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands Manago wyniosła 1 937 820 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 937 820 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 937 820 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 685 834 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 251 986 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 645 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 937 820 zł w 2024 roku.
• 678 271 zł w 2023 roku.
• 304 508 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła 39%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands Manago wyniosły 251 986 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 937 820 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 83 995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 251 986 zł w 2024 roku
• 180 079 zł w 2023 roku
• 110 957 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 27% w 2023 roku
• 36% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands Manago wykazała przychody na poziomie 3 373 211 zł.
Organizacja zarobiła 1 309 539 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 122 071 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 187 468 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 40 690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 122 071 zł w 2024 roku
• 23 539 zł w 2023 roku
• 45 307 zł w 2022 roku
Organizacja Brands Manago wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Postrzech Marek
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.