Organizacja Braughman Group Media Outdoor osiągnęła 58 834 551 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 58 554 608 zł. Pozostałe przychody to 279 943 zł.
Całkowite koszty wyniosły 56 038 678 zł.
Zysk netto wyniósł 2 515 930 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 19 611 517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 58 834 551 zł w 2024 roku.
• 41 965 508 zł w 2023 roku.
• 26 627 626 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 838 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 515 930 zł w 2024 roku.
• 5 418 975 zł w 2023 roku.
• -1 083 327 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Braughman Group Media Outdoor wynosi 6,92 mln zł.
EBITDA Braughman Group Media Outdoor wynosi 8,09 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Braughman Group Media Outdoor wynosi 63 355 049 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
14 068 294 zł a 147 086 378 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 118 350 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 63 355 049 zł w 2024 roku.
• 54 078 293 zł w 2023 roku.
• 18 112 910 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Braughman Group Media Outdoor wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 4,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Braughman Group Media Outdoor charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 010 630
zł.
Koszty operacyjne Braughman Group Media Outdoor wyniosły 51 638 878
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 336 877 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 010 630 zł w 2024 roku
• 2 237 973 zł w 2023 roku
• 1 122 576 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Braughman Group Media Outdoor wyniosła 22 754 324 zł.
a
ktywa trwałe to 8 470 941 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 283 384 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 754 324 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 757 726 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 996 599 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 584 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 754 324 zł w 2024 roku.
• 14 979 087 zł w 2023 roku.
• 4 879 685 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Braughman Group Media Outdoor wyniosły 3 996 599 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 754 324 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 332 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 996 599 zł w 2024 roku
• 9 078 568 zł w 2023 roku
• 4 398 139 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2024 roku
• 61% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Braughman Group Media Outdoor wykazała przychody na poziomie 58 834 551 zł.
Organizacja zarobiła 3 958 906 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 442 976 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 515 930 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 480 992 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 442 976 zł w 2024 roku
• 1 212 740 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Braughman Group Media Outdoor wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 20%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pawluk Sławomir
posiada 200 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 19.03.2024 jest
Pawluk Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.03.2024 do 19.03.2024:
• Pawluk Sławomir (50% udziałów)
• Fabisiak Łukasz (50% udziałów)
W okresie od 03.01.2022 do 15.03.2024 najwięcej udziałów posiadał Fabisiak Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR