SCREEN NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000783716NIP
7010921863REGON
383200311
Podsumowanie
aktywa
17,8 mln
przychód
37,5 mln
zysk
305 tys.
wartość firmy
26,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FABRYCZNA, 5A
Kod pocztowy
00-446
Rejestracja
2019-04-25
Rozpoczęcie działalności
2019-04-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Screen network osiągnęła 37 472 494 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 446 381 zł. Pozostałe przychody to 26 114 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 141 136 zł.
Zysk netto wyniósł 305 244 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 472 494 zł w 2022 roku.
• 19 362 940 zł w 2021 roku.
• 9 359 867 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 76 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 305 244 zł w 2022 roku.
• 17 830 zł w 2021 roku.
• 4072 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Screen network wynosi 26 451 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
249 110 zł a 93 681 236 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 612 937 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 451 750 zł w 2022 roku.
• 13 000 122 zł w 2021 roku.
• 6 263 003 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Screen network wyniosła 17 792 179 zł.
a
ktywa trwałe to 3 347 103 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 445 076 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 792 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 332 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 460 033 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 448 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 792 179 zł w 2022 roku.
• 8 284 155 zł w 2021 roku.
• 6 577 518 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Screen network wyniosły 17 460 033 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 792 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 460 033 zł w 2022 roku
• 8 257 253 zł w 2021 roku
• 6 568 446 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
• 100% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Screen network wykazała przychody na poziomie 37 472 494 zł.
Organizacja zarobiła 391 083 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 85 838 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 305 244 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 85 838 zł w 2022 roku
• 2977 zł w 2021 roku
• 829 zł w 2020 roku
Organizacja Screen network wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 20%.