HEADZ MARKETING PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000844448
NIP
5213898370
REGON
386218582

Podsumowanie

aktywa
27 mln
przychód
23,1 mln
zysk
11,9 mln
wartość firmy
76,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ADAMA NARUSZEWICZA, 5
Kod pocztowy
02-627
Rejestracja
2020-06-04
Rozpoczęcie działalności
2020-06-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Headz marketing partner osiągnęła 23 106 684 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 849 789 zł. Pozostałe przychody to 256 895 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 968 196 zł.
Zysk netto wyniósł 11 881 593 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 702 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 106 684 zł w 2022 roku.
• 21 152 142 zł w 2021 roku.
• 7 484 045 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3 960 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 881 593 zł w 2022 roku.
• 13 631 839 zł w 2021 roku.
• 355 228 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Headz marketing partner wynosi 76 660 452 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 13 729 625 zł a 166 342 299 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 553 484 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 76 660 452 zł w 2022 roku.
• 79 122 833 zł w 2021 roku.
• 6 680 444 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Headz marketing partner wyniosła 27 026 005 zł.
a
ktywa trwałe to 108 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 918 005 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 026 005 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 306 166 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 719 839 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9 008 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 026 005 zł w 2022 roku.
• 17 779 773 zł w 2021 roku.
• 6 109 969 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 51%.
Marża netto wyniosła 51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Headz marketing partner wyniosły 8 719 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 026 005 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 906 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 719 839 zł w 2022 roku
• 3 787 707 zł w 2021 roku
• 5 749 742 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Headz marketing partner wykazała przychody na poziomie 23 106 684 zł.
Organizacja zarobiła 11 885 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4203 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 881 593 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1401 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4203 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Headz marketing partner wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wylęga Sylwia posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Wylęga Łukasz posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 15.07.2020 jest Wylęga Sylwia kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.06.2020 do 15.07.2020 był Wylęga Łukasz kontrolując 100% udziałów.