C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000683390
NIP
6040174519
REGON
365529166

Podsumowanie

aktywa
99,4 mln
przychód
1,4 mln
zysk
-2 mln
wartość firmy
61,8 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
PRUSZCZ GDAŃSKI
Adres
UL. HANDLOWA, 3
Kod pocztowy
83-000
Rejestracja
2017-06-19
Rozpoczęcie działalności
2016-09-30
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2.C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ REPREZENTOWANA JEST W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 3. W SKŁAD ZARZĄDU C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI RAFAŁ ZARZECKI- JAKO PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja C1 marketing osiągnęła 1 403 203 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 zł. Pozostałe przychody to 1 403 188 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 032 188 zł.
Strata netto wyniosła 2 032 173 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -148 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 403 203 zł w 2022 roku.
• 942 658 zł w 2021 roku.
• 13 021 282 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 316 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 032 173 zł w 2022 roku.
• -1 341 809 zł w 2021 roku.
• 8 432 888 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji C1 marketing wynosi 61 842 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 324 836 272 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -51 822 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 842 270 zł w 2022 roku.
• 69 384 035 zł w 2021 roku.
• 112 174 360 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów C1 marketing wyniosła 99 402 857 zł.
a
ktywa trwałe to 84 265 681 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 137 176 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 99 402 857 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 81 209 068 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 193 789 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 080 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 99 402 857 zł w 2022 roku.
• 101 427 669 zł w 2021 roku.
• 102 785 764 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -22,899,742%.
Marża netto wyniosła -145%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4579914.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania C1 marketing wyniosły 18 193 789 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 99 402 857 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 017 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 193 789 zł w 2022 roku
• 9 753 541 zł w 2021 roku
• 9 769 826 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja C1 marketing wykazała przychody na poziomie 1 403 203 zł.
Organizacja zarobiła -2 032 173 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 032 173 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja C1 marketing wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki