VIVA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000648760
NIP
8883127481
REGON
365937333

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-18 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3 mln
Info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
WŁOCŁAWEK
Adres
UL. DŁUGA, 10D
Kod pocztowy
87-800
Rejestracja
2016-11-25
Rozpoczęcie działalności
2016-11-25
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://siecportali.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO-PREZES ZARZĄDU, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Opis
VIVA MEDIA jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która specjalizuje się wdostarczaniu systemów zarządzania treścią (CMS) dla portali informacyjnych. Celem tej organizacji jest pomoc w budowaniu silnych relacji oraz sieci kontaktów zawodowych, co w rezultacie przyczynia się do sukcesu biznesowego swoich klientów. Oferowany przez VIVA MEDIA CMS jest kompleksowym narzędziem, które zawiera różnorodne moduły, takie jak wiadomości, fotorelacje, filmy, informacje kulturalne, sportowe oraz biznesowe, a także kalendarze imprez i wiele innych. System wyróżnia się nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem, a także jest w pełni dostosowany do urządzeń mobilnych, co jest istotne w dzisiejszym cyfrowym świecie. VIVA MEDIA dedykuje swoje usługi głównie miejskim portalom informacyjnym, wydawcom prasy, a także nadawcom telewizyjnym i radiowym. Współpraca z tą organizacją to nie tylko dostęp do zaawansowanego systemu, ale także zyski finansowe, oszczędność czasu, a także dodatkowe dochody. Klientom oferowane są także darmowe materiały oraz szkolenia, co czyni korzystanie z ich usług jeszcze bardziej opłacalnym. Dzięki pracy VIVA MEDIA, lokalne społeczności są zawsze aktualne i dobrze poinformowane o wydarzeniach zachodzących w ich otoczeniu.
W skrócie
  • Dostarcza CMS dla portali informacyjnych
  • Moduły obejmują wiadomości, kulturę, sport, ogłoszenia
  • Zwiększa zyski i oszczędza czas użytkowników
  • Oferuje darmowe aktualizacje i szkolenia
  • Dedykowane przede wszystkim miejskim portalom informacyjnym

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Viva media osiągnęła 4 517 072 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 517 072 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 534 653 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 17 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 705 287 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 517 072 zł w 2023 roku.
• 3 306 308 zł w 2022 roku.
• 2 389 851 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8065 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 581 zł w 2023 roku.
• -278 571 zł w 2022 roku.
• -143 012 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Viva media wynosi 3 011 381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 292 680 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 439 554 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 011 381 zł w 2023 roku.
• 2 204 205 zł w 2022 roku.
• 1 606 881 zł w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Viva media wyniosła 1 163 932 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 9525 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 154 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 163 932 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -265 956 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 429 889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 168 288 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 163 932 zł w 2023 roku.
• 1 330 017 zł w 2022 roku.
• 460 709 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Viva media wyniosły 1 429 889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 163 932 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 123%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 226 082 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 429 889 zł w 2023 roku
• 1 590 392 zł w 2022 roku
• 442 512 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 123% w 2023 roku
• 120% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Viva media wykazała przychody na poziomie 4 517 072 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -17 581 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1285 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Viva media wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nowak Marcin posiada 450 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tomczyk Łukasz posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.02.2021 jest Nowak Marcin kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2016 do 16.02.2021 była Tomaszewska Nowak Paulina kontrolująca 66% udziałów.

Podobne organizacje do VIVA MEDIA