Grupa 3 to agencja reklamowa z 26-letnim doświadczeniem w branży, która skutecznie łączy trzy kluczowe elementy kampanii marketingowych: relację, strategię i kreację. Filozofia pracy tej agencji opiera się na przemyślanym podejściu do każdego projektu, co czyni je unikalnym partnerem na rynku. Grupa 3 stawia na stworzenie indywidualnych strategii dopasowanych do potrzeb klientów oraz atrakcyjnych rozwiązań w zakresie kreacji i marketingu. W zakresie swoich usług agencja oferuje m.in. tworzenie strategii marketingowych, artystycznych koncepcji reklamowych, a także obsługę działań w mediach społecznościowych oraz promocje BTL. Działania agencji poparte są wiedzą i doświadczeniem, co potwierdza 12 689 zrealizowanych projektów oraz długoterminowe relacje z klientami. Grupa 3 z sukcesem realizuje kampanie dla znanych marek, dostosowując komunikację do specyfiki rynku i aktualnych trendów. Dzięki zespołowi profesjonalistów, agencja nieustannie się rozwija, biorąc udział w ponad 37 kursach rocznie, co pozwala im na wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze marketingu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Grupa 3 Agencja Reklamowa osiągnęła 8 682 415 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 682 415 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 908 141 zł.
Zysk netto wyniósł 1 774 274 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 158 115 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 682 415 zł w 2023 roku.
• 8 424 398 zł w 2022 roku.
• 7 482 497 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -129 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 774 274 zł w 2023 roku.
• 1 161 798 zł w 2022 roku.
• 1 545 051 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 2,03 mln zł.
EBITDA Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 2,04 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
94 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 033 495 zł w
2023 roku.
• 1 280 137 zł w
2022 roku.
• 1 715 345 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
97 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 036 839 zł w
2023 roku.
• 1 288 163 zł w
2022 roku.
• 1 724 253 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 14 913 186 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 027 815 zł a 24 839 830 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 267 813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 913 186 zł w 2023 roku.
• 11 781 013 zł w 2022 roku.
• 13 585 599 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 3,03%. To oznacza, że firma ma szansę 3,03% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,03% w 2023 roku.
• 3,03% w 2022 roku.
• 3,04% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Grupa 3 Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Grupa 3 Agencja Reklamowa wynosi 459 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 260 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 946 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 260 tys. zł a 946 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
14 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 459 tys. zł w 2023 roku.
• 354 tys. zł w 2022 roku.
• 476 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 260 tys. zł w 2023 roku.
• 192 tys. zł w 2022 roku.
• 224 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 946 tys. zł w 2023 roku.
• 706 tys. zł w 2022 roku.
• 1,12 mln zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 823 410
zł.
Koszty operacyjne Grupa 3 Agencja Reklamowa wyniosły 6 648 920
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
35 727 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 823 410 zł w 2023 roku
• 1 809 473 zł w 2022 roku
• 1 447 182 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
25% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa 3 Agencja Reklamowa wyniosła 3 417 381 zł.
a
ktywa trwałe to 2000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 415 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 417 381 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 703 753 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 713 628 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -228 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 417 381 zł w 2023 roku.
• 3 254 840 zł w 2022 roku.
• 3 878 451 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa 3 Agencja Reklamowa wyniosły 713 628 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 417 381 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -259 746 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 713 628 zł w 2023 roku
• 1 231 432 zł w 2022 roku
• 655 700 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa 3 Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 8 682 415 zł.
Organizacja zarobiła 1 960 335 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 186 061 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 774 274 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 31 010 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 186 061 zł w 2023 roku
• 114 800 zł w 2022 roku
• 133 652 zł w 2021 roku