AJA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576555
NIP
9542758519
REGON
362516186

Podsumowanie

aktywa
3,4 mln
przychód
13,7 mln
zysk
1,4 mln
wartość firmy
16,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO, 29
Kod pocztowy
40-019
Rejestracja
2015-09-18
Rozpoczęcie działalności
2015-09-18
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Aja media osiągnęła 13 721 410 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 720 630 zł. Pozostałe przychody to 780 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 328 070 zł.
Zysk netto wyniósł 1 392 560 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 086 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 721 410 zł w 2023 roku.
• 10 515 612 zł w 2022 roku.
• 4 044 866 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 221 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 392 560 zł w 2023 roku.
• 1 602 903 zł w 2022 roku.
• 366 811 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aja media wynosi 16 908 507 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 190 662 zł a 34 303 525 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 616 111 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 908 507 zł w 2023 roku.
• 15 318 263 zł w 2022 roku.
• 5 082 885 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Aja media wyniosła 3 381 809 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 381 809 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 381 809 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 920 883 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 460 926 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 515 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 381 809 zł w 2023 roku.
• 3 437 130 zł w 2022 roku.
• 1 368 319 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Aja media wyniosły 460 926 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 381 809 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 61 910 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 460 926 zł w 2023 roku
• 908 807 zł w 2022 roku
• 142 899 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Aja media wykazała przychody na poziomie 13 721 410 zł.
Organizacja zarobiła 1 726 530 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 333 970 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 392 560 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 53 762 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 333 970 zł w 2023 roku
• 377 186 zł w 2022 roku
• 36 164 zł w 2021 roku

Organizacja Aja media wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szkarłat Przemysław posiada 160 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Jazgier Marcin posiada 80 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Olszyński Wojciech posiada 80 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Paciorek Jacek posiada 80 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 19.07.2023 jest Szkarłat Przemysław kontrolujący 40% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.12.2022 do 19.07.2023:
• Olszyński Wojciech (40% udziałów)
• Szkarłat Przemysław (40% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.06.2022 do 27.12.2022:
• Olszyński Wojciech (40% udziałów)
• Szkarłat Marta (40% udziałów)