AJA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000576555
NIP
9542758519
REGON
362516186

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
4,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
16,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
2,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
21,8 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO, 29
Kod pocztowy
40-019
Rejestracja
2015-09-18
Rozpoczęcie działalności
2015-09-18
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
  • Specjalizacja w marketingu afiliacyjnym.
  • Program partnerski LeadStar.pl z dostępem do ponad 600 kampanii.
  • Ranking produktów finansowych poprzez platformę LeadMax.pl.
  • Profesjonalne podejście do współpracy z klientami.
  • Otwartość na nowe pomysły i wyzwania w obszarze marketingu.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AJA Media osiągnęła 16 228 743 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 16 228 555 zł. Pozostałe przychody to 188 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 14 183 336 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2 045 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 146 303 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 228 743 zł w 2024 roku.
• 13 721 410 zł w 2023 roku.
• 10 515 612 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 282 938 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 045 219 zł w 2024 roku.
• 1 392 560 zł w 2023 roku.
• 1 602 903 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT AJA Media wynosi 2,53 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA AJA Media wynosi 2,53 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 348 948 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 527 081 zł w 2024 roku.
• 1 752 693 zł w 2023 roku.
• 1 978 710 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 348 948 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 527 081 zł w 2024 roku.
• 1 752 693 zł w 2023 roku.
• 1 978 710 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji AJA Media wynosi 21 824 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 824 576 zł a 40 571 857 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 944 682 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 824 614 zł w 2024 roku.
• 16 908 507 zł w 2023 roku.
• 15 318 263 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AJA Media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
AJA Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 201 376 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne AJA Media wyniosły 13 701 473 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 19 414 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 201 376 zł w 2024 roku
• 161 808 zł w 2023 roku
• 113 725 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów AJA Media wyniosła 4 205 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 384 125 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 820 944 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 205 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 766 102 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 438 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 559 344 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 205 069 zł w 2024 roku.
• 3 381 809 zł w 2023 roku.
• 3 437 130 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania AJA Media wyniosły 438 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 205 069 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 49 929 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 438 967 zł w 2024 roku
• 460 926 zł w 2023 roku
• 908 807 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AJA Media wykazała przychody na poziomie 16 228 743 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 526 409 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 481 190 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 045 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 113 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 481 190 zł w 2024 roku
• 333 970 zł w 2023 roku
• 377 186 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AJA Media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szkarłat Przemysław posiada 160 udziałów, które stanowią 40.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jazgier Marcin posiada 80 udziałów, które stanowią 20.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olszyński Wojciech posiada 80 udziałów, które stanowią 20.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Paciorek Jacek posiada 80 udziałów, które stanowią 20.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.07.2023 jest Szkarłat Przemysław kontrolujący 40% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.12.2022 do 19.07.2023:
• Olszyński Wojciech (40% udziałów)
• Szkarłat Przemysław (40% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.06.2022 do 27.12.2022:
• Olszyński Wojciech (40% udziałów)
• Szkarłat Marta (40% udziałów)

Podobne organizacje do AJA MEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000937230
2
0000191805
3
0000350188
4
0000623510
5
0000750483
6
0000203860
7
0000501152
8
0000859973
9
0000263865
10
0000315469
11
0000379243
12
0000889852
13
0000561247
14
0000605483
15
0001076642
16
0000126614
17
0000882573
18
0000715822
19
0000861526
20
0000390702
21
0000541910
22
0000720614
23
0000918334
24
0000708017
25
0000100491
26
0000530210
27
0000361185
28
0000499301
29
0000963723
30
0000904239